Problem att kommentera på blogg.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag kan inte kommentera på blogg.se idag, är det någon mer som upplever samma problem? Varje gång jag håller på och skriver en kommentar så verkar det som att sidan uppdaterar sig. Riktigt irriterande!
Det har jag inte märkt av. Kommenterade just en blogg.se-blogg.
Jag har också haft problem med kommenteringen, fast det var endast tidigare i dag. Och för mig så laddar sidan om sig konstant så att jag hamnar uppe vid headern på "startsidan" igen. Riktigt irriterande om man befann sig mitt i en lång bloggtext, och så laddar sidan om och man tappar bort sig…
Hur mycket har blogg.se krånglat nu? Har aldrig varit med om så mycket krångel och instabilitet med en bloggplattform förut. (O_o)
har inte märkt av kommentars problemet men hela blogg.se har damp idag. För mig uppdateras bloggen helt plötsligt, och sen är den ooooooootroligt seg. Sen har vissa bloggar försvunnit, står att länken är bruten.. ;)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
#3: Ja, försvunna bloggar har jag också råkat ut för…
#2 Precis så hände för mig också! Oerhört irriterande att hela tiden bli slussad till toppen hela tiden, och när man skrev en kommentar hände samma sak fast allt man skrivit försvann.
#5: Yep, så var det för mig med! Är glad att jag har Blogger vid dessa slags tillfällen. xD