Hur valde ni ert namn?
Tycker det är roligt att höra hur ni kom på ert bloggnamn?
Själv har jag theKanel, förklaringen är att inget av de namnen jag ville ha var lediga så till slut blev jag trött och skrev in the kanel (alltså kanel som i kryddan) och det fanns, så då blev det thekanel :D
------
Linda
Satt o åt på en klubba (såndär godisklubba ni vet) och så kollar jag på plasten som satt runtom att det stod Tikkukaramelli-nånting som tydligen betyder godisklubba på finska.
Och då kände jag direkt att - Tikku, det är jag.
Dessutom passa det eftersom jag är så galen i klubbor och godis.. :p
Namnet "svart och rosa" kommer av att jag gillar färgerna svart och rosa. :D
Ja.. Jag tänkte lite över vad jag skulle skriva, men då kom jag på att jag skulle skriva om allt möjligt, så då vart det, asimplelife.bloggplatsen.se :)
Min fotohemsida heter Ebfotografi så det fick bloggen också heta.

Mitt namn helt enkelt.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Kallas Nea ibland, men tyckte det namnet var lite väl kort. Så gjorde om det till neiah.blogg.se :)
Haha, jag såg en rosa elefant flygandes genom fönstret 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det finns ingen som jag, jag är unik på mitt sätt!
Därför blev det nonelikeme ! (:
Stötte på namnet när jag bläddrade i stamtavlor för welshar, fastnade för det helt enkelt.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Jag valde mitt smeknamn som jag har blivit kallad för i evigheter. (^_^)
BlackieSixx, ett av mina nickname som jag haft länge & använder det på dom sajter jag är medlem på, samt bloggen!
Blackie Lawless
Nikki **Sixx
**är 2 av mina största idoler, Så *Blackie Sixx* kommer därifrån.
jag är stalltokig, så då blev det just stalltokig! ^^
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Ja, Nilma är ju en omskrivning av mitt eget namn! Malin I Form kändes naturligt på något vis när det var just det jag skulle nå, formen :)
jag tänkte helt enkelt på vad jag skulle skriva om
det blev hundochhantverk, långt och tråkigt, men jag tyckte det var bättre att bara välja nåt än att fundera i all evighet 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Jag har ingen aning om hur jag kom fram till mitt bloggnamn tycker väldigt mycket om det och skulle alrdig kunna byta!
Är ganska förvånad att jag kom på ett sånt bra namn! :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Såg en film. Något med "Mitt grekiska…" någonting! ;)
Där sa dem ordet KEFI. Det betydde bla. glädje och harmoni , det lät ju så fint! :D
Jag valde Esmeraldaaa eftersom jag heter esmeralda och esmeralda fanns inte och inte heller med 2 a:n så jag tog med 3:an:)
Jag ville ha ett namn som var beskrivande för innehållet på min blogg så det blev kort och gott:
Min blogg: www.pysselhyss.com
Medarbetare på scrapbooking.ifokus
jag ville ha nått som ingen annan har :D som ingen annan har ens tänkt på!
och jag tycker att jag lyckades ganska bra XD
Jag är örebroare men är så himla internationell och häftig (ironisk) att jag ville ha ett lite flashigare namn - det fick bli pennybridger (direkt översättning).
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt