Månadens Blogg - Februari
Ida Lundahl heter tjejen som vann "Månadens Blogg" i februari. Hon är 16 år, kommer från Skåne och tyckte det var en rolig grej att testa när hon började blogga.
Namn: Ida Lundahl
Ålder: 16
Bor: Skåne
Blogg: http://idalundahl.blogg.se
Hur kommer det sig att du började blogga?
- Jag har faktiskt ingen speciell anledning till varför jag började blogga, jag kände bara att det var en rolig grej att testa. Jag har ju redan en hemsida så jag tänkte att det kunde vara kul att ha en tillhörande blogg till den.
Vad finns det för fördelar resp. nackdelar med bloggande?
- Fördelarna är väl att man skriver ner så pass mycket och det är roligt att kunna bläddra tillbaka i arkivet. Nackdelarna vet jag faktiskt inte, det skulle väl vara om man skriver ut för mycket information.
Vad tycker du är viktigast på en blogg för att du ska fortsätta läsa den?
- Bilderna tycker jag är otroligt viktigt på en blogg. Det gör det hela mer levande att kolla på och eftersom att jag själv fotograferar så är det såklart extra kul att kolla på andras bilder. Sen så är det ju olika från person till person vad man anser vara intressant men om jag inte finner texten intressant så slutar man ju tyvärr läsa.
Har du några särskilda planer för din blogg inom den närmsta framtiden?
- Nej, inte något jag kan komma på just nu. Jag fortsätter skriva som jag brukar och så får jag hoppas att andra tycker det jag skriver / lägger ut är intressant.

Är premunant på hennes blogg. Fina bilder.
Tack så jätte mycket! 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
tycker jättemycket om din blogg, superfina bilder! ^^
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Även jag följer din blogg Ida, superfina bilder! :)
Tack så mycket allihopa! 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com