Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: allmänt
Läst 2706 ggr
[Malin]
0

Tävla om invites till Spotlife!

Vill du också blogga på Spotlife.se? Nu kan du vinna en av två invites till bloggnätverket med Blondinbella i spetsen.

Det du behöver göra är:
- Motivera varför just du ska få en invite!

Två vinnare plockas ut och meddelas imorgon kväll kl. 18.00

LYCKA TILL!

[YlvaP]
0

Nä jag tror jag står över. Flört

Det var så mycket om mode på den sajten och jag är verkligen inte modemedveten. Hihi.

[Malin]
0

#1 Mode? Jag tycker det är helt sjukt blandat! Bara idag har jag läst om mammabloggare, resbloggar, inredning och träning på Spotlife ;)

[YlvaP]
0

Aha okej. Jo visst såg jag några gravidbloggare. Tungan ute

Framsida fanns det mest smink, mode, outfits och liknande. HIhi.

[YlvaP]
0

Skulle inte passa in med mitt vardagliga tjabbel. Hahaha!

Michaela-N
0

Jag är inte heller säker på att jag skulle passa in där ;)

[Malin]
0

Vill bara säga att ni inte ska haka upp er på vilka premiumbloggare som finns där! De som är registrerade på Spotlife Open bloggar om precis allt..

[YlvaP]
0

Okej.

Jag testar för jag skulle behöva en annan blogg att skriva i.

Motivering: Har en blogg på Bloggplatsen men där kan man inte skapa flera bloggar utan jag söker en ny blogg att skriva på.

Skrattande

[westerlind]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag är redan med och tävlar på din blogg Malin, men lägger in en motivering här också!

Har bloggat på blogg.se ett tag och skulle gärna ta bloggandet till en "ny nivå" kan man väl säga. Skulle behöva en inspirationsboost och tror att Spotlife är ett bra nätverk. Vore roligt att få prova på något nytt, helt enkelt!

(Eftersom jag inte är så fancypancy och har min bloggadress i signaturen länkar jag till den här).

[Malin]
0

YlvaP & Westerlind, ni får varsin invite! Skicka era mailadresser så ordnar jag resten :)

[westerlind]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad kul! Jag har skickat min mail i ett meddelande till dig :)

[YlvaP]
0

Samma här. :D

Inlägget är låst för nya kommentarer