Ny blogg - kritik
Blev trött på min gamla blogg så jag gjorde en ny och istället för blogspot så blev det blogg.se.
Vad tycker ni om designen på den? Jag vet att den är rätt enkel, men jag är inte så van med kodning och är inte så super på photoshop eller andra bildredigeringsprogram, så jag fick göra det bästa av situationen :)
Jag gillar den, förutom att jag funderar på att göra den bredare, men gör jag den bredare så måste jag ändra storlek på headern och sådär, vilket kommer ta lite tid.. Men vad tycker ni? Kul att höra både negativ och positiv kritik :)
- Medarbetare på studier.ifokus
Okej! 
Synd att texten i designen inte var av bästa kvalitet, var det meningen?
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Fin, fast jag gillar bloggar med bilder i headern inte bara text:) Men i övrigt fin, men säger som #1, är det meningen att texten ska vara i så dålig kvalitet?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hm, jag kommer inte in på den alls.. fel på blogg.se idag?
#3 Jag har inga problem alls, har varit inne mycket där idag utan problem:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ah, nu funkade det visst!
Jag gillar upplägget och bloggen i sin helhet men hade gärna sett en annan header. Jag kan hjälpa dig med det om du vill?
Jag gillar upplägget av hela bloggen men skulle vilja se en annan header som passar in lite mer.
Tycker precis som #6 :)
//Caroline

Tack alla :)
#5 Ja det skulle vara jättesnällt om du ville hjälpa mig, men jag har inte så mycket idéer till hur jag vill att den ska se ut..
- Medarbetare på studier.ifokus
#8 Okej, fundera lite då eller kika runt lite och hör av dig till mig sen: nilmablogg@gmail.com
Håller med #6 , Gillar upplägget av bloggen, dom rundande kanterna & att den är stilren.. Men headern skulle kunnat vare lite bättre, tycker inte om kvalitén på texten :)