Bloggplatsen.se?
Jag har sett att det finns jättemånga gratis stilmallar m.m till t ex blogg.se, men det finns aldrig någon till bloggplatsen.se =(
Bloggplatsen.se har ingen "stilmall"
Där laddar man bara upp en så kallad toppbild och en bakrund och sen är man klar :P
Någon som vet hur man kan få bloggar från bloggplatsen.se ännu snyggare?
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Tror inte det går tyvärr.
Det är väl det som går att göra, samt ändra färger och sådär. Men såg en tjej som hade blogg där som använde sig utav stilmallar ifrån
http://shabbyblogs.com/index.html
Vad jag ångrar nu att jag aldrig frågade henne hur hon fick in dessa designer, men jag såg ju att det fungerade på hennes blogg iaf.
okej, och dom är gratis? =)
#4 Ja, det ska dom vara, tror jag….
#6 Precis min tanke med.
#6 Jadu, jag vet faktiskt inte riktigt hur man ens får in den. Men jag hittade en blogg som påstod sig använda denna sida till sin designer, och det verkade fungera för henne. Hittade henne på "senaste inlägg" på bloggplatsen, så hon måste ju ha haft konto där. Synd att jag aldrig frågade hur man fick in dom, men hon påstod sig använda designen ifrån denna sida iaf.
Hmm okej.
Försökte hitta denna tjej igen genom att söka på shabbyblog men hittade ingenting =( Skulle vara intressant och fråga hur hon fick till det..
jo jag kom ju på jag också att det inte finns stilmallar på bloggplatsen.se XD Men det skulle som sagt vara intressant och veta hur hon gjorde..
vad synd att det inte finns det skulle ju vara mycket lättare att fixa på bloggplatsens alla bloggar