Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 1132 ggr
MajaL
0

Behöver ny design!

Hej på er alla!

Jag har bestämt mig för att byta blogg och jag tänker mig att min nya ska bli något alldeles extra. Den ska vara avancerad i designen, inte som alla andra.

Jag har egna bilder jag vill ha med.

Hittade en gratisdesign som gav mig idèn till hur jag vill ha den: http://fotnotsmaja.blogg.se/

Ögat gillar jag skarpt. Tänker mig att man kan göra något av ett stort öga. Det ska vara kreativt och det för gärna komma saker ur ögat (hoppas ni förstår typ hur jag menar).

Sedan tänker jag att man kan ha mig själv i profil på var sida om ögat (som är i mitten). Ena profilen av mig ska ha en kamera i handen och fota. På andra sidan av ögat ska en annan profilbild av mig finnas, utan kamera i handen.

Jag vill att bloggen ska vara ganska stilren i övrigt. Vit färg.

I övrigt gillar jag denna bloggen, som ligger så att säga i mitten. Tycker att headern är lagom stor också.

Vad som annars ska få plats är "Om mig" "Fråga mig (bloggsvar) samt annonser ska kunna få plats eventuellt. Blogglovinlänk och dylikt ska också få plats. Men jag tänker att allt ska se ut att passa perfekt ihop.

Jag gillar ju att ha en ruta i mitten, så man slipper bläddra ner på sidan. Finns det möjlighet att lägga hela bloggen i scrollkod, så här?

Det ska vara kreativt, snyggt och proffsigt.

Bloggen kommer handla om samhälsfrågor, mina intressen: fotografering och skrivande.

Någon som känner att "detta hade varit kul att pilla med"?

Betalning ska man så klart ha! ;)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MajaL
0

Putt

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MajaL
0

PuttSkäms

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Ebfotograf]
0

Jag kan tänka mig att göra en till dig, mot betalning förstås ;)

Mejla mig så kan vi prata mer om hur du vill ha den.