Klotterplanket #1
Här diskuterar vi allt mellan himmel och jord! Vill du berätta vad du har gjort idag? Det kan du göra här. Vill du fråga något som inte hör till just bloggande? Ja, det kan du också göra här.
Ni får helt enkelt skriva precis vad ni vill här och när tråden är full skapar vi bara en ny :)
Hihi!
Vad kul!=)
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
Jag sitter och grubblar på tok för mycket, blah.
#2 Haha, vad grubblar du på?
En mus fick vi avliva idag. Hon hade något knas i sina bakben och gick i cirklar. Har hänt något.
#4 Åh, vad trist :/
Ja verkligen. Barnen (två av dom iaf) grät floder och var jätteledsna.
#6 Ja, det förstår jag :/ Alltid supertråkigt att ta bort husdjur :/
YlvaP: Beklagar :( kram!
#3 Kärleken ;)
#8 Blogg.se är ju inge bra!
#9 tack
#8 Vad har du för fel på blogg.se? Jag har inte haft några problem med min blogg idag.
#11 Jag kunde inte det heller under den dagen(!!!!!!)
M.v.h. Louise
Hur går det med allas köp av julklappar?
Har bara det i tankarna ännu.
#13 Jag har inte köpt några än, blir att göra dagen/dagarna innan faktiskt. :)
Hehe, okej. Blev klara med mina för typ två månader sen, känns gött :)
#16 OJ vad tidigt! Redan i september? Det var riktigt tidigt det ;p men skönt att ha det gjort kan jag tänka mig!
#17 Japp, det är tidigt men något av det värsta som finns är att stå och trängas med halva Sverige i julrushen. Sen har jag ju pengar nu mot julen, vilket många andra inte har eftersom de köper klapparna nu, hehe :D
#19 Haha, bra där!
#13 - Har inte ens börjat köpa julklappar ännu :P Har inte tänkt på det, det är dags att fråga alla kompisar vad dom önskar sig.
Slutar ju den 17 December =)
#21 Hehe, ja det kan nog vara läge då ja :D
Såg precis att Keeela vunnit månadens blogg, sååå kul! :D

Här var det inte klottrat på ett par dagar.
Jag är bakfull :(
Råkade erkänna för en kille som jag har varit hemligt förtjust i i typ 5 år att jag .. ja, att jag tycker att han är fin. Årets pinsammaste händelse. Alkohol och känslor = katastrof. Men man mår väl som man förtjänar.
Ujuj det var inte så smart gjort kanske. Men vad han då?
Haha nu blev jag också nyfiken :D
#24 Tycker det var bra att du sa det, på tiden! Ja menar 5 år? Man lever inte för alltid :D
Själv är jag lite smått irriterad, var och förminskade länkarna på ett par klockor nyss. Första steget innanför dörren och jag tar av mig jackan så flyger den nya klockan av och går sönder.
Kul!

Haha oj, vilken respons jag fick! ska inte låta er vara nyfikna längre :D
Han blev glad av det han hörde och tyckte att jag skulle komma hem till honom på studs och efterfesta! Fast det blev inte så, och vi har inte direkt hunnit prata.. (så skriver han nu på facebook, hahaha.) Men förhoppningsvis lyckas jag charma till mig en dejt ;)
Det låter ju toppen. :D

#30 Tack så mycket :D
Nu är det ju så att jag har planerat en julfest dagen innan jul här hemma hos mig.. och han kommer! Wiiiie! Hihi, det går bra.. väldigt bra!
Annars har jag ridit i tre timmar idag och min häck kommer aldrig nånsin mer bli sig lik igen känns det som
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Frågestund på min blogg!
Kolla i signaturen om du vill fråga något!=)
M.v.h. Louise
Pickade precis tre nya hål i öronen :)
Vad tycker ni om att ha flera hål i öronen - hiss/diss?

#35 HISS!
Jag är bakfullast i kommun.
Vad är bäst att använda enligt dig av blogg.se och devote? :)
blogg.se
M.v.h. Louise
#37 Devote helt klart :)
Hm ;)
B-intyg till sista augusti 2011 utskrivet idag av psykiatrikern. :D

#41 Vad innebär det? =)
Haft min första dag på nya jobbet. Är helt slut men fylld av energi samtidigt, längtar redan efter imorgon!
#42. Det betyder att ett annat intyg än den vanliga sjukintyget kommer att skrivas då mina 300 sjukpenningsdagar har slut och då måste jag söka antingen rehabpengar eller sjukpension. Troligtvis så kommer hon skriva tillfällig sjukpension. Jag hoppas det blir beviljat.
Nu ska jag ta tag i att baka lite julgodis! Wish me good luck ;p
#44 Åh vad gott! Julgodis i form av.. vad? :D
#45 Idag blir det Rocky Roads, imorgon blir det tryffel, chokladkakor och två olika sorters kolor
#47 Eftersom jag inte äter det själv så hade jag gärna bjudit om det inte vore för postens hantering ;p
#48 Vem äter det då? :o
#49 Ska lägga dem i små cellofanpåsar och ge bort till familjen och släkten! Sen åker några med till jobbet imorgon :)
En nystartad blogg http://pepsiih.blogg.se/ ;p tror den kan bli rätt bra :D
Besök gärna min med, http://minkface.blogg.se/
:D
Vad händer idag då? :) Förutom att blogga ;)
FFFREEEDDDDAAAAGGGSSSMMMMYYYYYSSSS!! :D:D:D:D
Skräcken över första betygen som som ska komma idag :/
vad ska mina sköldpaddor heta, som jag har på bloggen? :)

Jag har varit ute och ridit trots att jag är sjuk, har virus i luftvägarna så jag hostar nästan upp mina lungor. Usch.
Träffade den där killen idag också, hoppas på att han kanske vill komma hit en stund…. hmmm. Får plocka fram charmen!
#56 Trevligt! :D Ni får låta bli att pussas så han slipper viruset
Håller på o målar mina naglar med fransk manikyr ja.
Nån mer än jag som älskar o pyssla om sina naglar? ;)
#58 Näe, om jag hade haft pengar så jag kunde lägga ut det på proffsmanikyr så hade jag älskat det men det är såå trist när lacket skavs bort osv :/
#59 Elr tid på att fixa dom själv ^^ jag gör mina själv, alltid gjort.

Åh han kom hit! Vi kollade på film och bara.. var. Sov på hans arm hela natten, den måste varit stendöd. Drömde mardrömmar heeela natten och väckte honom sjuttiofemtusen gånger kändes det som. Bubbligt!
#58 Jag pysslade alltid med naglarna förr, det har blivit lite dåligt med det nu dock… Funderar på att köpa något rödglittrigt lack till jul, kanske. Hmm.

Glöm inte att titta förbi! :)
Jobbig sak som har kommit fram på alla bloggar på blogg.se :P
medarbetare på allergier.ifokus .
#63 Haha ännu en bugg från blogg.se *ovanligt* ;) det var ju inge roligt!
#64 Det är ingen bugg:P gå in på någon blogg.se blogg & kolla sj;) typ någon shoppingsak
#66 Ja det ser ju skitkonstigt ut om man inte har en blogg om typ kläder/mode 
#65 Ahaa.. jag som missuppfattade :)
#66 Tror faktiskt den stannar där på ett eller annat vis :/
#69 Men den är borta nu 
#70 Haha, bra koll jag har då ;)

Känns verkligen inte som julafton imorgon!
#74 Julklappar på ica? :o haha du är iaf inte sist, jag har handlat idag + julshopping imorgon med. Det kan man kalla sista minuten xD
#75 Imorgon? Vad är öppet då? 
#78 Haha jo, ICA här har öppet, dock bara till 14 men ändå!
#77 Allt har öppet :) iaf i sthlm! Bara det att dom stänger kl 14 på dom flesta ställen så ingen sovmorgon för mig :p
Hur kan man spara pengar? eller tjäna…
INte köpa en massa onödiga saker. :D
#83, det gör jag inte… för jag har aldrig några pengar. x)
Ja då vet jag inte? Dela ut reklam? Eller på mackis?

När man tror att dagen inte kan bli värre med mitt revben som sabbar för mig på jobbet så kör jag i diket också… suuuck…
Men usch då. Blev du skadad av dikeskörningen?

Nej inte alls faktiskt, snön hann bromsa upp skapligt innan det tog stopp som tur var :D
Impulsköp idag.
Sitter och tittar på kameror, Nikon D300 finns i mina drömmar …x) kostar typ 13.000 kr men JAJA! xD *host*
#91 åh, det låter spännande! min system la halvt av idag :(
Jupp, det vore trevligt att bli miljonär en dag. känner att chansen är överhängande, not. :p
Någon inne? Behöver akut hjälp angående av hur brett det är där man gör inläggen.. Mina bilder blir förstora m.m… Adda alize_polly@hotmail.com 
#90 Ingen system utan en semikompaktkamera.
#95 Kolla hur bred din Content är och sen lägger du upp bilderna efter den.
96:Löste det där själv igår men headern gav inte med sig på hur jag ändrade om… ;)
Vad bra. :D
Japp jag vet. HIhi därför som jag blev och beställa den. :D
Vad är skillnaden på en vanlig kompaktkamera och en semikompaktkamera? o.O
Aha, men är den lixom bättre än en bra kompakt? eller är det bara utséendet som skiljer?:)
Du får iaf gärna säga vad du tyckte när den kommer, och hur bilderna blev?:) jag blev lite intresserad nu;) dock var den ju lite dyr där jag har kollat…hehe
Det är uppbyggt på samma som en kompaktkamera men den har manuella inställningar vilket vissa vanliga kompaktkameror har men inte alla. Inte samma processor och sensorer. Lika små som kompaktkameror med andra ord.
Jag vet inte om jag skall behålla den. Det var ett impulsköp och jag sitter här om jag skall behålla eller inte. Ca 14€ i månaden kostar den för mig. Bensinen har blivit svindyr och jag behöver sånt också.
Okej, tack! :) ja man önskar att man vore svinrik.;)
Idag är jag och halva sverige bakfulla.
Fasen vad dåligt jag mår, har överskattat min tåla-alkohol-förmåga och blivit full på riktigt för första gången.
Jaja, nån gång blir väl den första.
#107 Just därför blir jag aldrig ful :D Aldrig varit heller:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Full menar jag haha
#108 Inte jag heller vanligtvis, detta var första gången o då är jag ändå 18 år ;p
Imorse vaknade jag av influensa.. fyyyyyyyyy. Gör mig frisk! :(
111:Stackare! :-(
Vad för slags influensa?
SKall iväg på middag ikväll med Klubbhuset Pelaren.
#112 Har ingen aning alls.. :/
#113 Hoppas du får det trevligt :)
#111 Okej :) Jag är 20 och aldrig varit full ;) Krya på dej!:D
Bar jag som ska upp halv nio imorgon för att titta på månförmörkelsen? 
//Caroline
#117 Neeej…. jag ORKAR inte gå och lägga mig nu…>.< -.- Jag kommer garanterat gå upp för att grinigt stå och titta i tio minuter och sen stupa i sängen igen… By the way, visade sig att det var en solförmörkelse…
Läsa min blogg, någon? Tråkigt när bara dom man känner kommenterar ;)
//Caroline
Känns lite konstigt att ha bytt blogg.. xd
Jag håller på att öka på aktiviten på min sajt. Kom gärna in och skriv lite ni med. :D Skulle vara så snällt.
Någon online? Behöver hjälp med hur jag ska trixa med koderna så att en header ser bra ut :)
Har du kollat designa din blogg?
122: Nej tror inte det går att kolla efter eller vad man säger.. Det är denna tjejs blogg: Denna , och när man sätter in ett vanligt foto istället som header blir den så mycket åt höger så det inte ser bra ut ! :O
Använd denna koden och experimentera med, funkar att flytta det mesta med.;)
position: absolute;
left: 20px;
Nä det är inget vanligt foto utan hon har gjort en header i något ritprogram.
Löste det! (-:
Jag startade upp den förra sommaren men jag la den på is sen i höstas. Men nu försöker jag att få den aktiv igen.
Har ni alla haft en bra helg?
Jo det har jag. Jag och Moa har bara varit tillsammans.
Det låter mysigt :D
Jo det var det. Vi låg i en varsin soffa och såg på film om kvällarna. :D Sov länge på morgonen och la oss sent.
Blogg.se ligger nere… igen :/
#133 #134 Gjorde den inte för mig inatt`?
Färgade håret rött i förrgår :) Är väldigt nöjd :D
#136 Oh, tjusigt! Någon bild?
Precis. Tänkte fråga detsamma.
Usch då det låter inge vidare. :S
Har du lyckats rädda något? Bilder och liknande tänker jag på.
Vad skönt. Hoppas det var en fejk.
Usch då. 
Fin. :D

Kan inte sova :( Har aggressioner.
Målade naglarna idag, ni kan se dem på min blogg: www.nailsbyemma.blogg.se :D
#151 Hur lång tid tog det där?
grymt snyggt!
Nu fick du mig att blir sugen på att åka och köpa massor av nagellack! 
//Caroline
Har haft cosplay-flipp i dag igen. Jag älskar då cosplay. Cosplay betyder "costume play", och det går ut på att man skapar egna dräkter (oftast baserat på karaktärer från film/serier/tidningar/spel).
I dag försökte jag mig på en "nobel pretty boy". Gick väl rätt så hyfsat antar jag eftersom de brukar se feminina ut i de serier jag kollar på. Innan har jag försökt mig på en allvarlig ung buttler.
Undrar vad kommer här näst…? Tips?
Dock vill jag ha en bättre kamera (*lipar*), och en bättre bakgrund till de foton jag tar. Det är omöjligt att använda väggarna här eftersom varenda dumma vägg är täckt med plakat och tavlor. Några tips på hur man kan göra en bakgrund som man enkelt kan rigga upp? Behöver bättre ljussättning också, men det arbetar jag redan på.
#155 Din kommentar är redigerad!
I dina inställningar kan du välja att ha din blogg som länk i din signatur.
Denna tråden börjar för övrigt bli ganska full så jag låser den och en ny tråd startas, nummer 2!