Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 875 ggr
[YlvaP]
0

Tänkte på en sak

Det här med månadens blogg har jag kommit underfund med en sak. Det är till 99% bara bloggar som ligger på blogg.se och såna som är riktigt kunniga på fotografering och bloggdesigner.

Någon mer som har tänkt på detta?

Jag har varken blogg.se eller kunnig i fotografering och bloggdesign. Skriver bara skit gör jag också. Ingen har intresse av en sån blogg.

KaninPiggelin
0

samma med min blogg :(

Men jag håller med ;)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Moa-16
0

Nej, det har jag inte tänkt på. Men det kanske stämmer, roligt med mycket bilder i en blogg, sen om design är fin är det ju ett plus! Men just jag kan absolut ha intresse för andra bloggar också. Brukar för övrigt läsa din blogg ibland, tycker inte du skriver skit. Tycker det är kul med vardagsbloggar!

[YlvaP]
0

Tack Moa det värmde. Skrattande

Jo visst är det ett plus om man har många fina bildre och att designen är snygg. Det håller jag med om. Blev lite deppig bara. Obestämd

[Tan-chan]
0

#3: Inte deppa ihop! Alla bloggar är olika, och man ska inte behöva vara någon annan än den man är på sin blogg. Bloggen är faktiskt en del av den du är. Skrattande

Jag är inte heller sådär supernöjd med min blogg, mest för att jag inte är sådär superkunnig när det gäller design, men försöker se det som att bloggen uttrycker mig och den jag är.

(Vem är jag? En rörig och dålig kamera, det är vad jag är om man kollar på min blogg. Hahaha!)

KaninPiggelin
0

oftast är det ju som sagt bara fotobloggar som vinner :(

Jag t ex är jättedålig på o göra designer, koda, fotografera o.s.v (har dock min blogg på bloggplatsen.se) men jag tycker ändå att fler "vanliga" bloggar skulle vinna :)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[YlvaP]
0

Inget om om era fina bloggar. Skrattande

[Malin]
0

Denna omgången är den sista, i alla fall på ett tag.

Isak
0

Trodde tråden handlade om en annan sak när jag läste rubriken, men hade nästan rätt. Nämligen att 99% av bloggarna använder blogg.se för sin blogg.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

[YlvaP]
0

Jo de flesta om inte många använder blogg.se här på BiF, det är sant.

riiffen
0

Gjorde en omröstning i en annan tråd #8,9 ;)

medarbetare på allergier.ifokus .