Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: ot-utanför-ämnet
Läst 2553 ggr
[YlvaP]
0

Hur ofta uppdaterar ni eran blogg?

Det går i perioder för mig. När jag är stabil eller på uppåt humör så blir det flera gånger per dag medan jag är deppig så kan det gå flera dagar emellan.

[Malin]
0

Min träningsblogg uppdateras 3-5 gånger om dagen, oftast!

Isak
0

Försöker uppdatera några gånger i veckan, men skulle vilja ha tid till att uppdatera den mer.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

[YlvaP]
0

Tiden är det enda jag har. Haha. Sitter alldeles för mycket vid datorn. Tungan ute

riiffen
0

1-2 gånger/ dag :P

medarbetare på allergier.ifokus .

Linn
0

Oftast varje dag. ibland blir det flera inlägg om dagen, ibland går det dagar emellan.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Moa-16
0

Någon gång i månaden, mer eller mindre..

Ilya
0

#6 SÅ sällan?!

Moa-16
0

#7 Ja, min kamera gick sönder för några månader sen så det känns lite meningslöst att blogga..

Gasoline
0

Uppdaterar oftast minst 1 gång per dag, eller snarare 1 inlägg, då bloggen inte handlar om min vardag

Fridaaaa
0

Minst 1 gång om dagen försöker jag uppdatera:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

KaninPiggelin
0

2-3 gångerr om dagen :) Ibland mer :P

Kika gärna in och säg vad ni tycker om bloggen! :)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Em--ma
0

Just nu är man ju sjuk såklart, och jag har ingeting att blogga om så den här helgen har det bara blivit 2-3 gånger om dagen.

Men sen när jag blir frisk/ i vanliga fall så är det runtomkring
6-10 gånger :)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Emelie
0

Jag uppdaterar några gånger per dag oftast! :) Dock har jag haft så mycket projekt på G på sista tiden att jag inte riktigt haft tid.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Pandy
0

Nu för tiden blir det 1-3ggr/dag, beroende på vad som händer och om jag har något att säga.

IdaL
0

Brukar bli 1-4 ggr dagligen, tycker faktiskt själv att jag blivit väldigt duktig på att uppdatera innan kunde det ta flera veckor innan jag uppdaterade Cool

Pandy
0

Säger som Ida, förut kunde de ta flera veckor eller så uppdaterade jag ofta med bara skit, haha.

Mellliie
0

1-2 gånger om dagen. :)

[Mharya]
0

Jag försöker uppdatera min blogg dagligen. Men ibland kommer det saker emellan såsom skolan, hundarna, vänner m.m. :)

denisesalomonsson
0

såå olika, men oftast 1-3 gånger per dag! beror på om jag hinner när det är skola osv. :)

Ida-M
0

1-3 gånger dagligen brukar det bli ^^

[Tan-chan]
0

Det brukar bli 3-4 gånger om dagen för mig i genomsnitt, men det pendlar ju också mellan hur mycket jag har att göra och på vilket humör jag är.

MoaW
0

det går lite upp och ner, ofta några gånger om dagen, ibland bara en gång om dagen, och ibland ett par gånger i veckan.

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Peak303
0

Jag försöker uppdatera min minst 2 ggr om dagen :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

BlackieSixx
0

Är nog lite som du, ibland blir det minst ett om dagen till flera stycken & sen händer det att det sker död perioder där jag inte alls bloggar…

MVH
// Cissy - BlackieSixx.blogg.se

[YlvaP]
0

#24 Får du också lite ångest över att du inte bloggat något på ett tag?

BlackieSixx
0

#24: joo, ja kan känna ångest..
Men mest över att ja sviker mina Läsare & ser att läsarantalet försvinner när jag inte alls bloggat på ett tag & väl lägger upp ett inlägg.

Men samtidigt känner jag på min sämre dagar att det inte är värt & blogga, för mitt liv är tråkigt & då blir det inga inlägg. Haha.

Sen lovar jag flera gånger att det inte ska hända igen, fast det är samma visa hela tiden & jag går i ide ibland.  :P

MVH
// Cissy - BlackieSixx.blogg.se

Michaela-N
0

5-6 gånger per dag :)