Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 2021 ggr
Ida-M
0

Videobloggar

Jag tycker verkligen det är roligt att kika på olika videobloggar, någon som håller med mig? Man får mer en uppfattning om hur personen är och det är också roligt att se hur de pratar och agerar på riktigt :) Tycker det är tråkigt att inte så många videobloggar, det är ju roligt att man får lite variation med text, bilder och videos. Det är min åsikt. Brukar du videoblogga? Isåfall hur ofta? Och vad videobloggar du om? Länka gärna ^^

[YlvaP]
0

Nä jag brukar inte videoblogga. SKäms för mitt utseende och min fåniga röst.

Fralice
0

1: Sluta. Tror jag inte på är farligt över huvudtaget! :)

Jag tycker också det är kul med videobloggar. Men föredrar ändå textbloggar då videos låter och hackar (ibland..)! ;)

[YlvaP]
0

Haha lätt för dig att säga. Du är ung och söt. Men jag är en gamling och övervuxen. Hahah.

Emelie
0

Jag älskar också videobloggar! De säger så mycket mer än bilder. Jag har videobloggat 2-3 gånger bara, för det är så svårt att veta vad man ska säga osv, men jag kommer vlogga mer framöver! :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Ida-M
0

#1 Det är inget att skämmas över, vi är alla unika och ska vara stolta över det!

#4 Låter bra Emelie ^^

Emelie
0

Jag håller för övrigt med #5! Inte ska du skämmas Ylva, de som inte accpeterar dig för hur du är eller ser ut är nog i botten själva.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[YlvaP]
0

Ni är så goa. Skrattande

[Malin]
0

Jag har börjat videoblogga en del på sistone, främst till min träningsblogg då.

Emelie
0

#8 Åh, det måste jag kika på! Vill ju ser hur du ser ut "LIVE" Glad

Ida-M
0

#9 Hittar inte dina videobloggar? Och du verkar inte ha några rubriker på bloggen överhuvudtaget?

P.S. Såg att du börjat tillverka smycken, det gör jag med men har dock pausat nu. Men har blivit sugen på att köpa in lite nytt och börja om igen. :) väldigt bra början måste jag säga..

Emelie
0

#10 Hm vad konstigt. Ska finnas under kategorin Vloggar. Kan tänka mig att hela menyraden har hamnat under sista inlägget. Jag håller på och mixtrar lite med designen det är det som kan vara problemet.

Smycken är superkul att göra ju! Jag har velat göra det länge, men det har inte riktitg blivit av förrän nu. Tack för komplimangen! :)

Har du någon blogg?

Mellliie
0

Jag brukar inte videoblogga, men jag har en kompis som gör det ganska ofta och hennes videobloggar är uppskattade. Kolla in. :)

Moa-16
0

Jag har videobloggar men inte såna som jag är med i riktigt, eller jag sitter inte och pratar i dom iaf. Känns lite tråkigt att titta på, tycker jag :P

Pauliine
0

Jag ÄLSKAR att videblogga och se på videobloggar haha =) vad tusan videobloggar jag om.. buullshit typ.. Min humor! kolla så förstår ni.. OBS! Om ni vill ha humor så börja längst nnedifrån på sidan, för där är dom roligaste hehe =) Klicka här! =)

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Pauliine
0

Herregud alla mina bloggvänner hänger ju här :D Ylva!! Du är en underbar person de vore jätte kul o få se en vlogg med dig ju! ! =)

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Ida-M
0

#11 Nu ligger det en bild uppe på 2 av mina egentillverkade ringar! checka gärna in: www.indra.blogg.se

Det kommer mer bilder inom kort. Roligt att vi har både smyckestillverkning och kaniner som gemensamt intresse :)