Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: kritiktrådar-lätt
Läst 2071 ggr
[Justie]
0

Kritik på min blogg

Jag vill gärna få lite kritik på min blogg! Jag designar, kodar och gör sakerna själv i photoshop, men vad tycker ni? Glad

MIN BLOGG

[YlvaP]
0

Headern känns lite tunn och menyn känns ganska tom i och med att du satt länkar, arkiv och sånt högst upp. Men annars är designen stilfull och fin.

riiffen
0

Jag tycker att designen är fin och stilren, jag gillar att den är enkel men samtidigt proffsig eller vad man säger.:P

Om jag skulle säga saker som du kan förändra så tycker jag att du hade kunnat lägga in lite mer saker i menyn så det ser lite roligare ut, bilder te.x. Och kanske en lite större "header" (texten) eller flytta upp själva bloggen så den kommer närmare dropdown menyn.

Men som sagt tycker jag att bloggen är fin som den är, bara lite tips om du skulle vilja förändra något eller vad man säger. Flört

medarbetare på allergier.ifokus .

[Justie]
0

#1 Jag ska lägga till en text i menyn + en till bild, men det har trasslat sig lite med koderna, så det dröjer innan det kommer upp!

;-)Tack så mycket för kritiken!

#2 Tack så mycket!

Jag testade att göra headern lite "kortare" men bloggen såg så instängd och tilltryckt ut, så jag föredrar att ha den med så som den är. Men jag kanske får göra en ny då ;-D

Tacktacktack :-D!

Uppskattar att ni gillar min design, eftesom att jag själv tycker att alla andras bloggar är fina, alla utom min egen…

[YlvaP]
0

Man är alltid självkritisk för sina egan designer och tycker att alla andra har fina bloggar. :D

Moa-16
0

Jag tror det skulle bli bättre om du gjorde en "riktig" header, med bilder :)

[Justie]
0

#5 Jag har försökt, men det blir bara så rörigt när jag gör det :-/

Ilya
0

Jag tycker själva inläggsspalten är på tok för smal, det ser väldigt konstigt ut tycker jag.

Annars tar du väldigt fina bilder *tummen upp*

[Justie]
0

#7 okej, ska se om jag kan göra den bredare, fast då måste jag först göra om headern… :-P

Tack så mycket! (Tror du är den första personen som säger det till mig som inte är någon släkting… :-D)

tearsofmemories
0

Tycker det var en stilren o fin blogg (: Dock känns headern lite …tom?

Ponnytravare du har? (:

[Justie]
0

#9 Tack så mycket, det är många som har kommenterat det, så jag får väl sätta mig med photoshop någon dag…

Jadå, Ekslätts Just Me <3

[Justie]
0

UPPDATERING: Nu är designen ändrad, vad tycker ni? (Kan ev inte synas förens imorgon)

[Justie]
0

Om man inte ser kan man uppdatera sidan, då borde det synas!

[Justie]
0

Putt

riiffen
0

Jag tycker att det blev bättre (:

medarbetare på allergier.ifokus .

[Justie]
0

#14 tack så mycet!