Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettstorbloggare
Läst 2029 ggr
[Princessie]
0

Princess blogg!

Japp här har ni min blogg som nu ligger trea! Klicka på Princess-länken här nedanför så kommer ni till bloggen :P<3

Princess

Metinia
0

Vilken lista har du hämtat detta ifrån? Vore kul att se hela listan, :)

Moa-16
0

Svergies 3:de största blogg? Hur räknar du då, om man får fråga? :P

[Princessie]
0

asså jag har en sån där mätare på bloggen

Moa-16
1

#3 Vadå för mätare? För det står att du har 28 besökare om dagen? Ledsen men du har inte sveriges 3:de största blogg :)

Metinia
0

#3: Vad då för mätare? Varifrån har du fått den?

Moa-16
0

#5 Haha, vi svara på samma tid igen.

[Princessie]
0

Asså just idag var det 28st. Men mätaren va på 3 i torsdags och på 11 i fredags och nuär den ännu lägre men det kanske är nåt med populäraste inlägg då eller nåt? en mätare är det iallafall…..

Metinia
0

#7: Är den mätaren under din sökruta du menar? Men den visar väl inte hur din blogg ligger till i jämförelse med andra bloggar? Eller har jag fel?

eukaryoter
1

Du är ganska hårt ute och cyklar just nu hörredu!

27 preunumeranter kommer du inte längre än vad min mormor gör.

Min senaste lansering - Letssnap.se - Let's snap är en ny webbplats för att hitta och komma i kontakt med nya vänner som använder Snapchat / KIK.

Moa-16
0

#7 Jag ser ingen mätare alls jag? Var är den? Och varför trodde du att du var just 3:a? Var står det..?

[Princessie]
0

Längst ner på bloggen! tro vad ni vill!

Moa-16
0

#11 Men det är väl vädret? -.-

[Princessie]
0

nej ahahah! Asså inte enda längst ner utan på typ länkar, där står det: topblogarea, och där stod det men nu står det inget alls?

Moa-16
0

#13 Då förstår jag vad du menar. Men det är ju dom bloggarna som är registrerade där, det är långt ifrån alla.. Men 3:a på den listan är du,eller var(?) Aja, grattis iaf ;)

[Malin]
0

Jag ändrar namn på den här tråden, då den är lite missvisande.

[YlvaP]
0

Håller med Moa-16. Det är bara för dom som är registerade där som du ligger på listorna. Har inget med hela Sveriges bloggvärld att göra.

MoaW
0

men det är ju bra ändå! Glad

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Fridaaaa
0

Jag har fler besökare än dt om dagen så du ligger inte på 3e plats på dem största bloggarna i sverige direkt =)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.