Låg aktivitet söndagar?
Är det bara jag och min blogg, eller har ni andra också lågt besökarantal på söndagar?
Hittills idag har jag bara haft 20 besökare, mot annars kanske 40-50 besökare den här tiden på dagen.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Nix min är jämn. Nu har dock min besöksräknare krånglat lite.. enligt den har jag baa haft 1 besökare.. när jag haft fler enligt blogg.se :P Skumt!
Men jag märker inte så stor skillnad. Möjligtvis att jag fått fler besökare innan kl 12 på helgen än kl 12 på vardagar. Men det är ju förståligt. Folk går i skolan/jobbar
Nepp har jag inte märkt av:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nä det har jag inte heller märkt av. Det är lite olika på hur mycket jag skriver och hur måycket jag kommenterar andras bloggar. Så dom kommer till min blogg och svarar/läser.
Vad konstigt! Det har aldrig gått såhär dåligt förut, jag tänkte att det kanske är för att det är söndag. Får se vad det hamnar på i slutet av dagen :)
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Ser nu att statistiken inte alls är samma på Bloggerfy som på Blogg.se 's mätare. På Bloggerfy har jag 69, och på Blogg.se 35 .. så jag har ingen aning om vilken som stämmer.
Bloggerfy räknar säkert sidvisningar medan blogg.se visar unika besökare.
#6 Blogg.se visar unika besöker & "vanliga" besökare:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
6 Nej Bloggerfy visar också både unika och sidvsningar. Nu står det 83 på bloggerfy, medan det står 38 på blogg.se. Med tanke på hur många kommentarer jag fått idag skulle det vara konstigt om jag bara hade haft 38 besök .. det kan inte riktigt stämma. Det känns som att det är något fel 
Det kanske tar ett dygn eller så att få upp den rätta på blogg.se?
#9 Det brukar inte vara så, oftast ser man direkt vad besöksantalet ligger på. Men nu har jag pratat med några andra som också har samma problem, så jag antar att det fixas till framöver eller så.
Jag tror min är högre också faktiskt!
Jag tror att min brukar vara det också. Har inte riktigt reflekterat över det förut, men just den här söndagen var det så otroligt lågt. Men som sagt tror jag det berodde på något slags fel.
Jag brukar ha ett jämnt antal unika besökare varje dag, men antalet sidvisningar varierar en del..
Men då brukar jag inte direkt "ragga" nya besökare genom att kommentara en massa random bloggar. Vill hellre ha besökare som är intresserade, än en massa folk som snubblar in och skriver typ "Sv: Tack!"
Jag blir jätteglad över alla besökare som följer min blogg för att de själva vill liksom. 
#14 Ja, men det är en himla bra inställning tycker jag! :) Själv är jag lite uppmärksamhetsberoende, så jag kommenterar andra för att få fler besökare och så. Dock vill ju på samma sätt som dig ha besökare som faktiskt gillar min blogg för det den innehåller.
#15 Det är ju lite skillnad mellan oss också eftersom min blogg är väldigt nichad.
Att kommentera andras bloggar är ju annars ett jättebra sätt att få in nya besökare som förhoppningsvis blir intresserade och hälsar på igen. 
#16 Ja men precis! Egentligen vill ju jag ha folk som också är asien intresserade osv, det ultimata är ju att ha besökare som är lika en själv osv.