Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 1731 ggr
[Becca-]
0

Hjälp med header?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Tyvärr har jag inte förmågan att få till en bra header, och skulle bli så himla glad om jag fick en hjälpande hand.
Så, finns det någon ängel där ute som kan göra en enkel header som passar till blogg.se?
Har gjort en urkass skiss på hur jag ungefär vill att den ska se ut.
Om man är intresserad av att hjälpa mig så skickar jag bilden som ska vara.
Rubriken lyder: Novembersol - allt emellan himmel och jord. Och den ska vara skriven med skrivstil hellst.
Tack på förhand!

eukaryoter
0

Skicka över bilden så ska jag göra vad jag kan!

Min senaste lansering - Letssnap.se - Let's snap är en ny webbplats för att hitta och komma i kontakt med nya vänner som använder Snapchat / KIK.

[Becca-]
0

Tack så hemskt mycket! Skickar den i ett pm imorgon då, har inte bilden på denna dator nämligen :)

[Becca-]
0

Här kommer en annan bild, då det inte verkade fungera att skicka den bilden jag ville ha via PM (?) + att den inte gick att bifoga här.

eukaryoter
0

Jag gjorde den lite högre än vad du gjorde den eftersom din bild du har blev väldigt konstig skalenlig med den storleken du hade angivit här ovan.

Hoppas bilden kommer till användning.

Min senaste lansering - Letssnap.se - Let's snap är en ny webbplats för att hitta och komma i kontakt med nya vänner som använder Snapchat / KIK.

[YlvaP]
0

Ja den ser verkligen konstig ut.

[Becca-]
0

Ja, den såg lite konstig ut. Tack, men om du skulle vilja så får du gärna klippa till den ursprungliga bilden så att den blir så smal. Tungan ute
Tack på förhand!

eukaryoter
0

Du menar så att den blir mer kvadratisk?

[Becca-]
0

Ja, men bara om du vill. :)