Vad är det med blogg.se?
Jag kommer inte in på min egen blogg eller andras. Står att det är Fel vid sidhämtning
Gaaahhh.
Det var problem på blogg.se igår med . Stod att det var fel och det fanns inga logga in saker. Antagligen har dom inte fått rätt på problemet helt ännu ;)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Hmm vad trist. Hade inga problem igår. Kom nu ikväll.
Kanske det är så att bloggarna ligger på olika servrar.
Samma för mig! Känns som att det blir mer och mer problem.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Samma gamla krångel med blogg.se.
Själv slipper man sånt ;)
Jag har haft lite problem i helgen, mest att bloggarna segar att ladda och man kan inte se någon design osv. Nu funkar den som vanligt för mig =)
medarbetare på allergier.ifokus .
Funderar på att byta till blogger.
#7 Ja, de har ju himla många medlemmar.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Men varför är det inte problem med Blogger för där är det ännu fler som använder den världen över?
#9 om världen över använder den så är den ju isf bättre byggd. :)
Blogg.se kanske inte var tänkt att få så många medlemmar så fort :P
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Nä det kanske det inte var tänkt. Men man kan ju hoppas att dom ändrar på det.
Allting fungare hela kvällen igår för mig igår & idag
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag vet var felet var. Det var mitt internet som strular. har väldiga problem idag med. Det går s*k*i*t segt för mig.
#13 Det är nog inte ditt internet ändå. För mig segar blogg.se idag med, fastän alla andra sidor är hur snabb-laddade som helst.
Aha okej. Hela alltet är segt hos mig.
Oj vad jobbigt! Jag undrar om det är något allmänt över hela Sverige …
jag var nyss inne på blogg.se utan problem:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är inne nu med utan problem. Däremot kan jag inte ladda upp videor från youtube … :/
Alltså själva sidan som man skriver på var det inget fel på utan själva bloggen som det var fel på. 
#20 Haha nejnej, inte min heller. Förutom det där med videon då. Jag menar bara att det är mycket olika problem på samma gång. Tror det är något serverproblem.
För mig går alla blogg.se bloggar väldigt segt…
#24 Tack för tipset!