Designhjälp
Men så är det just det där problemet med inklippningen av bilder då… Nån som skulle kunna ge mig tips på hur jag kan göra? All form av hjälp uppskattas! :D Tack!
//Caroline
Här har du en bild.
Min senaste lansering - Letssnap.se - Let's snap är en ny webbplats för att hitta och komma i kontakt med nya vänner som använder Snapchat / KIK.
Tack
I vilket program gör du det där? Tänkte eftersom att jag helst ville ha i färg.
//Caroline
Ja kanske, men jag har då inte en aning om hur man gör…
//Caroline
Jag gjorde de i photoshop på 30sekunder. :D
Min senaste lansering - Letssnap.se - Let's snap är en ny webbplats för att hitta och komma i kontakt med nya vänner som använder Snapchat / KIK.
Jag skulle vilja säga såhär först:
-Använd samma teckensnitt över hela headern blir väldigt grötigt o konstigt att blanda så som du har gjort.
-Det är svårt att se den nedersta raden vd som står på vissa ställen. Det kan bero på smalt teckensnitt annars är de färgen, jag är inte säker på felet.
Försök lösa dessa två skavanker, annars bra gjort :)
#10 Tack!
#11 Hmm… problemet med olika textstilar var att det var väldigt få som man kunde skriva ÅÄÖ med, så tyvärr så måste det nog vara kvar sådär, fanns bara de där stilarna som man kunde skriva ÅÄÖ med som jag gillade… :/ Det där men understa raden funderade jag också på, vi ska se vad jag kan göra åt saken! Tack! ;)
//Caroline
Här har du ett förslag som jag gjorde i ordning.
Tack! ;) Är det okej om jag använder den på bloggen? :P
//Caroline
Absolut. Annars skulle jag inte ha gjort den :D
Haha, okej, tack! :D
//Caroline
Det blev bra ;) och den blev mycket bättre med eukaryoter s text =)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Nu la jag in en till bild också, ville ju gärna ha med den! XD
//Caroline
Jag använder endast gimp & då går det att klistra in bilder.. Man kopierar med Ctrl+C & klistrar in med Ctrl+V. Inte svårare en så, säg till om du behöver hjälp :)
Eukeryoter; Jag vill lägga in ny bilder nu, är det okej om jag tar din text(det högst upp)och bara lägger in nya bilder? :)
//Caroline
Absolut! Du får göra vad du vill med den!
Tack ;)
//Caroline
Har nog ändrat mig ändå, hihi. Jag gör en ny, egen. Ledsen att jag störde dig, Eukaryoter. Jag bad om hjälp med designen, fick en jättesnygg av dig och använde den sen bara några veckor. Ajabaja på mig… XD
//Caroline