ram/kantlinje runt inlägget. ??
skulle behöva hjälp med en liten sak i min bloggdesign, (blogg.se) jag skulle vilja ha en ram/kantlinje runt hela inlägget alltså så att tiden och rubriken är inne med allt liksom.
någon som kan hjälpa mig ? :)
Sätt allting i en div alltså Entrybody + h3. Sen sätter du den som border: 1px solid #color;
Min senaste lansering - Letssnap.se - Let's snap är en ny webbplats för att hitta och komma i kontakt med nya vänner som använder Snapchat / KIK.

men hur gör man när man sätter allt i en div ?
i stilmallen gör du en div.
ex.
#inlagg {
border: 1px solid #000;
}
Sen i kodmallen gör du såhär:
Jag tror det ska funka. Men jag är inte säker har aldrig testat det själv.
Det kan hända att det blir på alla inlägg och inte varje enskilt inlägg.
Min senaste lansering - Letssnap.se - Let's snap är en ny webbplats för att hitta och komma i kontakt med nya vänner som använder Snapchat / KIK.
Jag kom på nu att det där kommer inte att funka. Men det funkar däremot på specifika inlägg. Jag menar på inläggs sidan där du bara har 1 inlägg.

okej får leta lite vidare då men tack iallafall :)
h3 {
border-top: 1px solid #000;
border-left: 1px solid #000;
border-right: 1px solid #000;
}
#entrybody {
}
#entrymeta {
border-bottom: 1px solid #000;
}
Är koderna som ska läggas in under respektive "klass". Sen är det en del andra saker som ska passas in med det också, det ska gå ihop med varandra blandannat. Jag har bara gjort det en gång så jag kommer inte ihåg speciellt. 

testade men det blev en lucka mellan rubriken och inlägget, alltså det blev inga svarta linjer där mellan :/

det fixade sig :)