Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 1838 ggr
juhannaa
0

Text i "browserfältet"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag undrar lite hur och vart man kan ändra den texten som syns i det länkfönstret som kommer upp när man öppnar en ny sida, som då till exempel sin blogg, jag har lagt med en bild på hur jag menar. Där det för tillfället står "Mindpower"

Säg gärna till om ni vet, skulle uppskattas mycket Glad

Glöm inte kika in min blogg medans ni ändå är igång hihi, tryck på denna länken här

Mellliie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Design > Kodmallar.
Ganska högt upp sen finns något som heter TEXTTEXT -TEXTTEXT. Där suddar man ut det som står mellan och och skriver in det man vill att ska stå.

:) Ganska dålig förklaring men hoppas du förstod!

[YlvaP]
0

Eller så går du in på inställningar och skriver där vad bloggen heter och sen beskrivningen. Då syns det på fliken sen. Det är även om du har tagit bort texten på din header.

juhannaa
0

Men det ska finnas en sida som man kan ändra texten så den typ dyker upp med en bokstav i taget, om ni fattar vad jag menar? Och så kan man typ ändra hastighet på hur snabbt texten ska dyka upp o massa sånt där, sen får man en kod av det som man ska klistra in nånstans i kodmallen, men jag kommer inte ihåg vad sidan hette Rynkar på näsan

Mellliie
0

#3 Kolla om det står något om de på DDB?

eukaryoter
0

Det är javascript.

Min senaste lansering - Letssnap.se - Let's snap är en ny webbplats för att hitta och komma i kontakt med nya vänner som använder Snapchat / KIK.

[YlvaP]
0

Aha den

Här finns det verktyget.

juhannaa
0

Tack Ylva!

[YlvaP]
0

Varsågod. Skrattande