Din statistik
Hejsan alla härliga människor!
Dagarna går närmare och närmare fram till jul och snart är det dem röda härliga dagarna. Men är din statistik lika härlig?
Våga vara ärlig, och säg hur många besökare du har per dag i genomsnitt på din blogg, ta gärna bildbevis! 

Kom igen, säg nu , det är tråden till för! 

Unika besökare ligger mellan 60-130/dag, beror på om man har hunnit skrivit och om man typ lagt upp länken via FB.
Målet är ju självfallet att få tusentals som jag kan inspirera & tipsa :) Men suger dock på design och försöker lära mig för att kunna få till en roligare och mer strukturerad design :)
Wow, jätte bra om du har upp till 130 per dag ju , eller hur länge har du bloggat? :)

Jag tycker det är lite :P Tror jag har varit aktiv i dryga 5månader men skapade den för över 1 år sedan men då vart det kanske 5inlägg på 1 år (skäms) Men nu försöker jag att sköta den och har äntligen hittat vad det är den ska handla om. Därför jag skulle vilja förbättra utseendet på den för att få en lite "nystart" :)
Jodå som jag skrev på en annan tråd så gillar jag definitivt din blogg, rolig och stilren!
Ok ! :D
Tack. Jag har bara bloggat i 1 månad och någon vecka 
8: Har ungefär som dig, runt 60 st/dag,och är jätte glad över det då jag bloggat i runt en månad ! 
Jag har ungefär 15 besökare per dag och jätte nöjd med det!
Bloggar för att jag vill skriva av mig, sen att folk läser är ju bara ett plus! =)
Mvh Linnea Matros
Oftast över 60, men på helgen går det ner då jag inte bloggar.
#13 DAMN! hur har du fått så många Läsare? 
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
För mig är det runt 60-70 läsare om dagen ::)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Jag har en bloggjulkalender i bloggen just nu så en del har kommit genom det men annars är det nog för att det är en så nischad blogg :)
#16 aa va smart! :D
/ Emma
#16 Malin, vad roligt med så pas många besökare! :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#18 Ja, det är jätteskoj :D
Jag är avundsjuk just nu =P
Jag har ingen aning. Förstår mig inte på blogg.se- statistiken. Men för mig så känns det mycket viktigare att de som ramlar in verkligen är intresserade, mycket viktigare än att ha mängder av besökare varje dag.
Men då har jag en liten nichad kaninblogg.
#21 Vad är det du inte förstår med deras statistik? :)
Jag har typ 50 sidvisningar per dag, vet inte hur man kollar hur många som har varit inne.:)
medarbetare på allergier.ifokus .
Jag har vanligen mellan 30-40 besökare/dag.
Ibland är det dock så lite som 20 och ibland så mycket som 60. Beror på hur aktiv jag är :)
# 8 &13: Vart ser ni er statistik på det sättet? Min statistik är en annan slags tabell!
25: Oj, hade inte sett den. 
#26 Använder mig av Sitemeter! :)
ett tag hade jag runt 100/dag, men nu ligger det på 20/30/dag. Förut brukade jag hålla på och länka bloggen och sånt, men jag orkar inte det längre
Ibland går ja in på blogstart eller bloggtrafik och då åker ju antalet besökare upp, men det känns inte som "viktiga" besök, för det är ju bara sånna som vill ha besökare till sin egen blogg.
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
#22 Det enda jag hittar på blogg.se är diagram och inga exakta siffror…
#30 om du håller muspekaren över punkterna så ser du siffran 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
#31 Men tack! 
På Crawfords blogg har vi den senaste månaden i snitt haft ca 800 besök/dag varav ca 500 unika. Totalt på hemsidan, som bloggen ligger på, har vi omkring 1000 besök om dagen.
Under sommarmånaderna går besöksantalet ner, men vi har stora toppar när vi bloggar från tävlingar. Funderar på om många tar semester från bloggläsandet också, om så är fallet så lär statistiken sjunka under jul och nyår…
Måndagar är ohotat den dag i veckan då vi har flest besök, tors-fre går också rätt bra. Helg samt tis-ons är det minst på. Kanske är det så att många läser bloggar på jobb och skola och därför läser ikapp på måndagar och sedan innan helgen? Alla kanske inte heller har internet hemma och därför läser på jobbet eller skolan under veckorna…?
På fotobloggen har jag den senaste tiden haft ca 60 unika besökare/dag.
Har ingen bra statistik men min blogg har blivit visad 861 gånger sedan 30.10.2010
I genomsnitt gissar jag på en 60-70 st. Hittills idag har det varit ca 30 st. Som max har jag haft ca 120 st.
Bloggen öppnades för 10 dagar sedan :) Jag tycker det går bra än så länge!
33: Du säger ju besök per dag.. (Och unika jag vet, såg det! ) Men de kanske ni andra också säger?
Om jag med ska berätta min statistik så har jag runt 80-100 besök per dag och ca. 60 unika.
Någon som vet hur man kan printscreena utan en sådan knapp, för min laptop har inte det. Vill visa ju..
Ta kort på datorn haha! ;)
Nejmen säkert att du inte har de? De brukar heta olika. Min heter Prt Sc SysRq
#38 Suddig bild, men knappen längst upp till vänter står det med vit text "insert" och med blå text "prt sc" Hur kommer jag då åt den?
#39 då ska det finnas en blå knapp någon stans på ditt skriv bord som du håller in samtidgt som du trycker på prt sc . Så printar den.
Dom har varit smarta och lagt ''två knappar i en'' ;)
/ Emma
Såhär ser den ut på min mammas laptop :
/ Emma
#36 Nej, jag menade unika. Jag har i genomsnitt ca 400-500 unika besök om dagen och ca 700-800 sidvisningar ;P
#40 Det finns en svart knapp som det står enbart "fn" på med blå text brevid "ctrl" knappen, är det den jag ska trycka ner tro?
#40 Ahh, tog så lång tid för mig att svara då jag diskade så hann aldrig se det. Ska prinscreena min statestik och så återkommer jag ; )
Det lär ju inte hända så mycket om du provar att trycka där, värsta som kan hända är att datorn startas om 
/ Emma
#43 ja precis, dne som jag ringade in är Blå och det står ''fn'' tryck ner den och prt sc så ska det nog funka :)
/ Emma
Såhär såg min statestik ut i november då jag aktivt kommenterade andras bloggar. Samt började blogga om lite annat då oxå.

Nej det är inte lätt att hålla läsarna vid liv :) Bra blogg så du ska va nöjd ändå!
6-7 Unika besökare
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
#26 Jag använder mig utav susnet.se/tjanster :)
Min statistik är väldigt varierande beroende på om jag är mycket aktiv eller inte. De dagarna jag är aktiv får jag runt 130 besökare per dag. De dagarna jag är mindre aktiv ligger statistiken på ca 50-60 Läsare per dag.
Jag har bloggat i ca 2 veckor nu, så jag antar att statistiken är ganska bra! :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Fått 75/unika besökare per dag den senaste veckan. Men på julafton och juldagen sjönk det till ca. 30 st. Tur de att nte alla sitter vid datorn!