Ny design på min blogg
Är prima stolt över min bloggs nya outfit!
Haft hel vitt så blev rätt stor förändring med grön bakgrund. Inte sett någon annan med sån grön blogg så de var äkta mig att ta det!
Kika in: Här!
Har lite frågor. För bilder i menyn,istället för kategorinamn hur ska jag då göra? Funkade inte att följa "designadinblogg"s anvisning tyvärr.
Ska jag ge lite dålig kritik så tycker jag bakgrundsfärgen var lite för skrikig. Nästan så det blir svårt att koncentrera sig på inläggen.
Men annars älskar jag ju din blogg. :)
Det är jätte bra med kritik!
Ja, jag har tänkt på att milda ner den lite. Men jag gillar extrema unika färger.. Så grönt ska de iallafall bli.
Tack! 

Fin tanke och fin design för övrigt men jag personligen tycker inte om det skrikiga och bloggen kändes lite tom och oproportionerlig.
Jag själv hade satsat på en mer mjuk och enkel bakgrundsfärg och en mer "skrikig" header t.e x samt en enklare ev mindre text i meny sidan. Texten i inläggen är väldigt liten och svårläst den hade jag nog ändrat på också men det viktigaste är att du är nöjd och annars var bloggen vädligt fin.
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
Vad menar du med oproportionerlig?
Jag kommer fortf. fortsätta ha grönt, ska bara milda ner den lite!
Vet inte om jag kan ändra teckenstorleken på inläggen,ska försöka klura ut det!

Det är lite för stort,litet för mycket utrymme och för lite utrymme på vissa ställen. Det som stör mig mest är väl storleken på texterna.
Om jag inte var så trött hade jag med glädje hjälpt dig att klura ut hur man ändrar storleken på texten i inläggen.
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
Haha det är lugnt det fixar jag, ja har energi så det blir över! :)