Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1208 ggr
[YlvaP]
0

Bara så där

En svacka igen och nu har jag raderat nästan allt som står i mitt namn. Vill inte visa upp mig och det finns nog allt för mycket om mig på internet redan. Vågar inte ens söka på mitt namn.

Nu har jag en ganska så anonym blogg. Inget namn registrerat och så när jag skapade denna blogg.

Min största blogg är numera borta med över 400 inlägg.

Rynkar på näsan

[Moollan]
0

Det var inte kul!

Moa-16
0

Du kunde inte ha låst den istället? Så skulle du ju haft det kvar, men gjort är gjort iofs. Trist!

[Kaninlycka]
0

Jag bloggar också "anonymt" pga att vi har småbarn och jag vill att de ska få vara privata. Nu skriver jag i ju för sig personligt om familjens kaniner, eftersom jag har en kaninblogg. Men inte så att jag lämnar ut en massa personlig fakta och namn på oss i familjen.

Tycker det är viktigt att ta ställning till hur mycket man vill lämna ut på internet och hur offentlig man vill vara, särskilt med tanke på barn och övriga familjemedlemmar.

Det är upp till var och en helt enkelt. Glad

Fridaaaa
0

vad trist :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[YlvaP]
0

Jo gjort är gjort. :(

Ricko
0

Trist :( Haha själv tycker jag det är grymt pinsamt när jag söker på google mitt namn och sen hittar massa bråk jag varit inblanad i när jag var rätt så omogen för ett par år sen x)

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Mellliie
0

Åh, trist!