Vart får ni inspiration ifrån?
Som rubriken klart och tydligt säger, så undrar jag vart ni får er inspiration till att blogga ifrån? Är det från någon annan bloggare, kanske en storbloggare?
Själv får jag min inspiration från Foki och Keeela, det är dom två som får mig att vilja blogga, och jag hittar många roliga tips man kan blogga om, och vad som är "populärt" att blogga om.
Besök gärna min blogg, tryck här /E.
Då jag skriver om sådant som kommer upp, saker jag tycker och saker som händer runt om så brukar inspirationen komma när jag göra något eller tänker på något, "Ja, det där ska jag blogga om!"
För att inte glömma bort det så skriver jag upp sådanna saker i min mobil, så när jag siotter vid datorn så är det bara att välja något utav dessa saker att blogga om.
Som volvo är en sådan sak. Jag tycker att 80-talet är det fulaste 10tal som någonsinn varit. Men jag satt och tänkte på att bilarna oxå såg rätt spec ut då, men att volvo "överlevde" med stil. Det vart då ett bloggämne
Åh det va ju ett väldigt smart sätt! Bra att skriva upp så i mobilen så man kommer ihåg sen vad det är man ska skriva om, blir ju lite lättare då 
#2 Haha, precis. Tröttnade på att alltid glöma bort min briljanta bloggide när jag äntligen satt vid datorn
#4 Jag tror nog jag också ska börja skriva upp ideer i mobilen, det verkar vara väldigt populärt
btw, din blogg är riktigt bra 
Från mina favoritbloggar, kort o gott :)
#6 Ska kika din blogg :)
#7 Du är så hjärtligt välkommen så! ;D
Jag får inspiration från andra bloggar, tidningar, TV, ja det mesta faktiskt! Antingen skriver jag ner idéer direkt i mobilen eller som ett utkast på bloggen om jag sitter vid datorn.