Hur ofta är lagom?
Hur ofta ska en bloggare göra inlägg för att kunna behålla dig som Läsare?
1 om dagen? Flera om dagen eller kanske lite då och då?
Är det jobbigt när det blir för många kommentarer och tappar du intresset om det tar för lång tid innan det kommer upp nya?
5 inlägg om dagen brukar jag ungefär kolla in någons blogg.
Så runt omkring 4-5 inlägg kanske?
Fast sen beror det på hur inläggen är.
Det är roligare med ett riktigt bra inlägg om dagen än 5 helt ointressanta inlägg.
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Ju fler desto roligare typ. Fast som #1 säger, det är roligare med välgjorde inlägg och få än hophafsade och många. Men minst ett om dagen, gärna 2-3 om dagen, fler än så kan jag tro är jobbigt att komma upp i om man inte har väldigt mycket att skriva om. 
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#1 Kan verkligen hålla med. Hellre kvalitet än kvantitet!
Nu följer jag så många via Bloglovin och jag tycker att det är kul att man har typ 30 olästa inlägg som jag oftast brukar ha när jag loggar in på mornarna. Läser inte allt men många av dom. Skriver kommentarer till några ibland väldigt många. Vissa vet jag om att dom skriver massor än kvalité så då kan jag hoppa över men för det mesta försöker jag att läsa alla bloggar.
jag gillar inte när det blir så många inlägg på en gång, för då hinner jag inte annat än att sitta och försöka sortera ut vad som är intressant och inte, och då slutar jag helt enkelt följa bloggen. men en gång om dagen tycker jag är okej.
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
2-3 om dagen tycker jag är lagom ;)
Min blogg
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#3 *Gilla*
http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)
Minst 2 om dagen säger jag!
Bloggar ni på helger?

Kan inte mer än att hålla med #10, Med heltidsstudier på universitet & 3 olika jobb så är det svårt att hinna med. Men 1-2 inlägg/dag vardagar och 1/dag helger är det ultimata som jag iallafall försöker sträva emot. Och det bloggar jag fäljer kollar jag morgon/kväll (ev. dag vid tråkiga föreläsningar:P)
#12 Jaha, där ser man =P Jag sitter oftast inte på datorn på helger då jag inte får röra den när min sambo är hemma… Så blir klent på helgerna tyvärr, och det tappar man Läsare på..
Jag bloggar lika mycket, oavsett om det är vardag eller helg! Bloggar även på födelsedagar och högtider.
Jag uppdaterar bättre på Helger än på vardagar , ibland tvärtom.
Vet jag att jaag har tajt en dag så slänger jag upp tidsinställda inlägg. Så jag självs strävar efter vad jag själv vill läsa hos en blogg o hur många inlägg. Så 3-5 inlägg om dagen lägger jag upp iallafall!
och det är även så många jag vill att en blogg jag följer ska lägga upp! 
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !