Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettmedlemmarnas-bloggar
Läst 1514 ggr
Emelie
0

Tyck till!

Nu har jag äntligen fått lite ordning på bloggen och jag vill tacka alla här inne för hjälpen jag fått.

Nu får ni gärna tycka till och komma med konstruktiv kritik, för jag vill såklart ha bloggen så bra som möjligt.

Länk till min blogg!

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[YlvaP]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser det ut för mig med min stora skärm.

Emelie
0

Ojdå! Hur fixar man till någonting sånt?

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[YlvaP]
0

Har ingen aning.

Emelie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej, tack iallafall. Såhär ser bloggen ut på min skärm:

Em--ma
0

min ser exakt ut som #1  har storskärm ;)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Emelie
0

Men fy tusan! Haha, vet inte hur jag ska lösa det här …

Moa-16
0

#4 Min är liite längre ut än din men inte som i #1, vet inte riktigt vad du gjort. Någon lär ha blivit tokigt iaf :P Vet inte hur man ska fixa det faktiskt med tanke på att det ser bra ut på din dator.

Emelie
0

#7 Jag får testa fixa till det på den stationära datorn sedan. Detta har jag gjort på min laptop med liten skärm! ;)