Vad gillar du?
I bloggvärlden finns det så otroligt många bloggar och så många olika typer av bloggar.
Så min fråga till er är nu vad ni gillar för typer av bloggar?
Tex modebloggar, matbloggar, vardagsbloggar ect.
Vad är det som gör en blogg bra enligt dig?
Jag läser mest träningsbloggar, för inspiration och motivation!
men inte vilka som helst.. designen måste tilltala mig, det får inte vara för mycket text och gärna någon bild här och där!
Svårt.. för jag faller för olika typer av bloggar.
Mycket handlar om personen som bloggar, om jag har något gemensamt med person ökar chansen att jag följer den, såsom gemensamma intressen, humor, lika till personlighet etc.
Säger som Ilya att det är olika typer av bloggar. Är det någon med samm intressen/problematik så fastar jag lättare. Design och ett bra språk är välkommet. Någon som skriver helt fel med meningsuppbyggnaden och stavfel går lätt bort för mig.
OM mitt inlägg verkar luddigt så är det för att jag tagit min medicin så jag är inte riktigt klar i huvudet och fingrarna.
Tycker inte ditt inlägg var luddigt Ylva, det var klart och tydligt :)
#4 Det va inge fel alls på inlägget ;)
Själv fastnar jag DIREKT om jag ser att det är en raggarbrud/rockabillytjej som kan skriva om något annat än sin vardag.
Något jag inte gillar är de som börjar varennda inlägg med "Idag va jag"…. Eller liknanade. Privata bloggar går bort direkt för mig.
Dessutom modebloggar, gäsp!
Däremot bloggar som skriver om olika saker är roligt, där man får lite av allt möjligt i en och samma blogg.
Eller matbloggar, en del iaf =)
Eller bloggar om cupcakes och vintage pryls!
Är nog lite hårtokig oxå, men har inte hittat någon hårblogg.
Någon som har något tips på en hårblogg?
Fotobloggar & humor! :D
Tack #5 och #6. Kände att jag inte kunde tänka en bra tanke när jag skrev det igår. Fingrarna var geleaktiga. Haha. När kvällsmedicinen tas borde man gå till sängen och inte sitta uppe. 
Gaoline: Jag har tyvärr ingen hårblogg jag kan tipsa om för jag är den mest omoderna bruden av alla tror jag.