Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 1108 ggr
[YlvaP]
0

Reklam?

Vad tycker ni om reklam i bloggar? Brukar ni klicka på dom eller låter ni dom vara?

Tycker ni att jag har för mycket reklam i min blogg? Stör ni er på bloggar som har reklam?

MoaW
0

det har hänt att jag klickat på reklam, men det var nog här på iFokus och inte på nån blogg. När det är nån rea eller extrapris så har jag klickat, oftast kläder. Eller ibland har det varit tävlingar, då har jag också klickat.

Jag tycker inte alls att et stör om man har som du i högerspalten, så som det är här på iFokus ungefär. Men när det hamnar massa mellan texterna elle överst på sidan eller bara ivägen så är det väldigt störande. men jag tror nästan man tycker det är mest störande på sin egen, och inte på andras Tungan ute

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

[YlvaP]
0

Är det så? Jag har inte tänkt på det men det är nog som du säger. Jag tycker att jag blivit van med mina reklamer så jag kan inte tänka mig utan dom. Tungan ute Dock har jag minska ner lite och lagt på lite andra ställen. Gör om lite nu och då för att "locka" folk och klicka. Men man får ju knappt ingenting dör dessa klick. Har knappt kommit upp i 3 kronor på 2 månader eller hur lång tid det nu var jag anmälde mig till frossle.com

soetisen
0

Det är sällan jag brukar klicka på reklam och gör jag det så är det oftast av misstag.

Jag tycker inte du har speciellt mycket reklam, fick leta lite var du hade din reklam först Flört

Det som jag blir irriterad på i reklam sammanhang är när reklamen blinkar och har sig så att ögonen drar sig ditåt, eller när folk har reklamen över ord i sina inlägg om man råkar dra över musen ett ord så fastnar reklamen, jag blir hur irriterad som helst på det :(

- Medarbetare på studier.ifokus

[YlvaP]
0

Okej. Sånt vet jag inte hur det funkar. :)