Bloggplatsen.se
Någon här inne som använder sig av denna bloggplats?
Själv använder jag den och jag älskar den för att det gör bloggandet så enkelt. Lättförståerligt och enkelt att göra om "designen" om man inte kan det där med koder.
Det enda som jag stör mig på är att de kommentarer som man fått, som man sedan svarar på, så syns kommentarerna endast på min blogg. Dvs att den som kommenterat får aldrig något svar om dom inte kollar in på min blogg igen.
Irriterande! Brukar inte andra sidor ha bättre system för detta? Självklart fungerar ju inte systemet om det är annonyma komenterare, men för det om kommenterar ifrån samma plats med sin adress?
Nä blogg.se har in te den funktionen. Alltså att man får svar till den andra bloggen utan man måste in på dennes blogg själv och svara. Finns inte heller att man får den till eposten så man måste in på bloggen och se om man fått svar.
Jag föredrar att man svara i den andres blogg istället för att svara i sin egen. Jag går sällan in och läser en andra gång.
#1 Jo, precis. Det är ju just det jag menar, man kommer sällan tillbaka om det inte är en blogg som man tycker är intressant!
Men jag har för mig att metrobloggen hade så förr, när jag använde den (att man vart informerad om svaret automatiskt, jag tror det hade en liknande gästboksfunktion fast för kommentarsvar i bloggar). =/
Jag tycker det iaf är ganska tråkigt att funktionen inte är lite mer utvecklad…
Jo det kan jag hålla med om. Att den borde utvecklas mera.
Jag gillar också bloggplatsen! har haft bloggar på bloggplatsen,blogspot och blogg.se men ärligt så tycker jag att bloggplatsen är bäst om man inte vill göra allt för avancerat, bildkvalitén är kanske inte bäst om man har en fotoblogg te.x osv. Men den är enkel och man han göra hyfsat fina designer utan att pilla med koder i 100 år:P
medarbetare på allergier.ifokus .