Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggtjänster-och-sidor
Läst 1010 ggr
Imasy
0

Bloggsvar - hurdå?

Hur sjutton får man tag på bloggsvar som alla har i sina bloggar?

kollade deras hemsida, och där finns det ju ite ens en mailadress till dem, typ kundtjänst etc.

[Ebfotograf]
0

Man måste få en inbjudan. Det är många här på bloggande.ifokus som lottar ut just bloggsvar på sina egna bloggar.

Imasy
0

Jo men det var det som var grejen, orkar inte hålla på att tävla överallt :P

Ilya
0

Det lottas ut bloggsvar hela tiden, bla på min blogg. Kika in där och var med!

Imasy
0

Jo men det var ju just det som var grejen, då kan man ju tävla ihjäl sig utan att ens vinna endå. Det var därför jag undrade om det går att få tag på tex de som ligger bakom bloggsvar?

Ilya
0

#4 Men om du tittar på min blogg ser du att det är hela 3 inbjudningar och bara 2 som anmält sig. Så med andra ord är du en självklar "vinnare" av bloggsvar ;)

Fralice
0
Flamman1
0

Jag har utlottning av bloggsvar på min blogg just nu:D

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

[Moollan]
0

Innan var det dösvårt att få tag på Bloggsvar, men nu när nästan alla har det och att man får 3 st inbjudningar - gör att det inte ens finns tillräckligt många tävlande när dom lottar ut det.
Du vinner garanterat!

BloggSvar
0

Hej

Om man inte orkar leta och tävla på BloggSvar så finns det ett annat sätt. Gilla BloggSvar på Facebook och mejla sedan till invite@bloggsvar.se så kommer en inbjudan på mejlen inom kort :)

Mvh

Team BloggSvar

Imasy
0

Men varför finns inte dessa uppgifter så som kontaktmail mm på er hemsida?

BloggSvar
0

Hej

Vi håller just nu på att uppdatera en hel del som vi kommer att släppa på i början på 2011. Då kommer detta att finnas med + en hel del annat.

Mvh

Team BloggSvar

Imasy
0

Jo men en mailadress till tex kundtjänst eller liknande är väl inte för besvärligt att skriva ut på hemsidan?

BloggSvar
0

Hej

Vi har valt att vi ska gå ut med samtliga uppdateringar samtidigt. Det finns idag en kontaktuppgift (support) och det räcker tills vidare tycker vi.

Mvh

Team BloggSvar

Imasy
0

Okej, då måste jag ha missat det totalt när jag lusläste på sidan efter någon form av mail för att komma i kontakt mer er.

MiniAndMe
0

höhö. här kommer jag och ´fattar ingenting…

vad´är bloggsvar? :P

Moa-16
0