Blogspot
Jag har gjort en blogg på blogspot för jag är trött på blogg.se och bloggplatsen.. förstår dock ingenting:P någon som skulle vilja förklara hur man lägger in en egen bakgrund tex? :P
medarbetare på allergier.ifokus .
Hittar inte heller någonstans där man kan ändra/lägga till bakgrunden själv.
Skulle det inte kunna gå att byta i HTML-redigeraren som finns?
(vet inte om ni har kollat där) Har inte själv tid att kolla då jag ska upp tidigt imorgon.
När du kommer in på bloggen klickar du på "Design", som står ungefär på mitten av sidan. Därefter klickar du på "Malldesigner", uppe till vänster. I malldesignern kan du ändra typsnitt, mall, bakgrunder och färger bland annat.
För att lägga in en bakgrund klicka på "Bakgrund". Sen kommer det upp en stor ruta med lite fler små rutor. Bredvid den lite större rutan finns en pil nedåt som man klickar på och därefter kommer det en ny ruta. På vänstersidan finns en meny och längst upp står det "Överför bild" (eller något sånt) och sedan överför du bara från din dator.
Hmm, förstod du? :)
Hehe. Så långt tittade inte jag. Kollade bara Designmallar och bakgrund men såg ingen pil eller nåt sånt. 
Tack så mycket! :D
Jag hittade en bakgrund och en header som jag la in mina egna bilder i, på en hemsida där man fick ta saker gratis^^ så la jag bara in koden i html saket så funka det:D
medarbetare på allergier.ifokus .