Flikar under headern-problem
Hejsan :) Mitt första inlägg här på bloggande tror jag, har i alla fall kikat på era bloggar lite grann ;)
Jag ska starta en blogg, men håller nu på med en testblogg för att fixa koder och sånt på. Jag har lagt in flikar under headern, men problemet här är att bloggen blir så himla bred! När jag på fliksaken i stilmallen ställt in på 100% så blir den jättebred, om jag har 0 så ryms ju inte flikarna med då är den normalt bred.. Haha inte så bra beskrivet men förstår ni?
Här är bloggen, nu ligger flikarna ungefär rätt, och de är ju som sagt bara en testblogg, men kolla bredden! :O Har koden från designadinblogg.se, och i första "avsnittet" av koden i stilmallen så är det ett procenttecken, som är utsatt till 100% När jag sätter ner den till 0 så är bloggbredden som vanligt, men då ryms ju inte flikarna :S
Asså fattar ni? xD
Tacksam för hjälp! <3 /Fanny
Vad tycker ni om headern förresten? Ska lägga till färg i menyn, samt text i headern när jag bestämt bloggnamn men så här ser den ut än så länge :)
Strunta i länken nu, lyckades pajja allt xD Men ja kan sätta tillbaka de sen, bloggen blir i alla fall jättebred :S
Nu funkar de =D Aja, tycker ni om headern då? :)
Också en till fråga ;) Hur gör jag så att flikarna ska hamna intill headern, utan mellanrum? :-/
NU är de fixat, men va tycker ni? Är inte nöjd men vet inte vad det är :-/
Haha jo de gick till slut ;) Ska försöka fixa det, och sedan lägga upp någon bild i menyn så det blir lite mer färg, men vad tycker ni, är det ändå för lite färg? :S