vilken bloggsida?
Säkert någon som undrat förut, men min dator går inte att söka med här på iFokus, konstigt nog.
Så vilken sida har du din blogg på? Blogg.se, blogspot.com, nogg.se, blogdog.se eller något annat? ;) Och vad gillar/ogillar du med den?

Min blogg har jag på nogg.se! :) min blogg
Jag tycker att det är en bra sida, eftersom det finns en hel del personliga saker, såsom videos, topplistor, fotoalbum och länkar som redan finns. Och det finns mina sidor där man kan göra vad man vill, som ett extra till bloggen. Man kan ändra färg och text storlek i inläggen, kulkul! :)
det som är mindre bra är att på startsidan kommer bara det senaste inlägget upp, inte flera.
Blogg.se
Devote.
För att dem har rolig och intressant startsida, bra och måånga funktioner och det är verkligen 100% användarvänligt.
Jag har haft blogg hos alla bloggtjänster och devote är den bästa jag testat.
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Jag har blogger.com (blogspot) och gillar den riktigt bra. Är man inte intresserad av att koda så passar den bra, för man kan ändra väldigt mycket i malldesigner osv. Allt är väldigt lätt med den sidan.
Det jag inte gillar är att man bara kan se antalet sidvisningar och inte unika besökare och man måste istället skaffa något separat. Men, det som är väldigt bra är att man kan se varifrån ens besökare kommer ifrån. Du kan exempelvis se vad folk har sökt på för att se kommit in på din blogg.
- Medarbetare på studier.ifokus
Jag har blogg.se. Först valde jag det för att jag tyckte adressen var enklast att komma ihåg xD
jag tycker blogg.se är bra, det passar mig
Kan ju skilja vilken man tycker är bäst beroende på vad man har för behov/krav.
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Jag har blogg.se. Jag valde den för det var den enda jag visste fanns när jag började blogga för några år sedan. Jag gillar blogg för då får man en utmaning när man ska koda sin blogg till sin egna :)
Oj, jag har två av mina bloggar på sidor som använder sig av Wordpress-verktyget och en på blogg.se.
Innan har jag dock haft Wordpress, Finest, Blogg.se, Blogger m.m.m.m.
Blogg.se & samma anledning som #6 xD
Blogg.se!
Valde det för att det var enkelt att komma ihåg & lätt att fixa sin design :)

Jag har blogg.se tycker den är väldigt enkel och lätt att komma ihåg;)
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är