Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: börja-blogga
Läst 937 ggr
saandrra
0

Hjälp sökes för att starta blogg...

Söker en eller flera personer som vill hjälpa mig att skapa min dröm fotoblogg!
Eftersom jag själv har noll fantasi, så behöver jag först å främst ett namn!  ;) vill ha ett fränt, coolt, ett namn man kommer ihåg helt enkelt!

sen behöver jag hjälp med att designa bloggen, header kan jag göra själv. Så de är att he in headern, byta färg osv osv. Antingen förklarar du för mig eller så fixar du. Lär nog vara enklast, då ja har lååånga ledningar ibland, och för andra blond ;) hahah skämt å sido!

För att enklast få kontakt med mig så kan du adda min msn, photographyBySandra@hotmail.se

eller så skriver ni helt enkelt här, men är inte inne här så ofta så de vore enklare att skicka iväg ett mail, eller skriva på msn! :)

Självklart kan jag göra något tillbaka, dvs om jag kan det du önskar! Länkar såklart också! :)

ha de så bra! // Sandra

saandrra
0

putt…

Ilya
0

Namn tycker jag är svårt för andra att ge. Blir ju mer personligt om man kommer på det själv också :)

Ett tips jag iallafall kan ge dig är att ta dem 2-3 första/sista bokstäverna i förnamn + mellannamn eller förnamn + efternamn. Går att kombinera detdär ganska så bra ;)

saandrra
0

Okej, tack !

Moa-16
0

Jag hjälper dig gärna med designen! Dock tar jag 50 kr för en design. Men det kanske det kan vara värt? Eller? >.<

saandrra
0

#4 nog är det värt, tror ja! ;)
har du några exmpel på vad du har gjort? :)

Moa-16
0

#5 Ja, du kan titta under "gjorda designer" i menyn :P

saandrra
0

#6 Du har lösenord ;)

Moa-16
0

#6 Aaa, justja! x_x Lösen & användarnamn är:test

saandrra
0

hahaha ;) Tack!
Grymt duktig du är! :D

Moa-16
0

#9 Tack! Så är du intresserad eller? >.<'

saandrra
0

inte än iallafall, har ju trots allt ingen blogg ännu! ;)

Moa-16
0

#11 Meh, du lura mig, trodde jag skulle bli rik nu ju.. Men du, kan du inte skaffa en blogg nu då? Varför dra ut på den lixom? :P

saandrra
0

#12 hahahahahah, synd! ;)
Jadu.. frågan är ju! nämen, om jag ska blogga vill jag ha ett häftigt namn, typ som ett exempel: nevnarien.se, tycker det är ruskigt fränt! Jag vill int ha ett namn som typ, skfoto, mina inistialer, tycker det är så tråkigt… enligt mig då! :)

Moa-16
0

#13 Okej, Men det är inte namnet som gör bloggen. Om tex, nevarien skulle ha 1 besökare om dagen skulle du nog inte tycka det var lika fränt? ;) Ja, du förstår poängen!

Moa-16
0

Annars kan du ju typ ta några bokstäver bara: Tyeva, eller Ehsyel, asyel, eller varför inte Iresyel? Någon som du fastna för? x_x

saandrra
0

#14 Nej självklart inte, men jag tycker det är roligare att läsa någon blogg som har ett fränare namn än, skfoto tillexempel. ;)

men det är ju en smak i säg!

saandrra
0

#15, vi skrev sammtidigt ;) såg inte det förens nu .. ;p
Jo, jag ska försöka komma på ett!

saandrra
0

Moa, du har inte en msn?
vi skulle kunna snacka där istället? :) … om du vill!

Moa-16
0

#17 Okej, bra! (:

#18 Hehe, nej, jag har inte det, lite efter med sånt :P

Ilya
0

Pm funkar alltid annars ;)

saandrra
0

#19 hahha på det viset! ;)
ska vi skriva på PM som Ilya säger ;) tycker det är så drygt å skriva på inlägget!

Moa-16
0

#21 Okej, jao, du får gärna PM:a :P