Vilken besöksräknare är bäst?
Jag använder blogspot vilket betyder att jag bara kan se antalet sidvisningar som min blogg får dagligen, så jag måste använda något annat för att se antalet unika besökare.
Men problemet är att jag inte vet vilken besöksräknare jag ska lita på, för de visar olika. Igår hade jag ungefär 15 besökare enligt susnet besöksräknare, men nästan 30 enligt google analytics. Men kollar jag mina besök på typ bloggtoppen.se så hade jag 25 besökare igår.
Vilken är den säkraste besöksräknaren? Det känns ju som google analtyics ska vara det, men jag vet inte. Eller finns det någon annan som är bättre?
- Medarbetare på studier.ifokus
va konstigt!
Jag har susnet, och den brukar stämma överrens med räknaren på blogg.se
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Konstigt! Jag använder mig utav susnet och den stämmer bra överens med räknaren på blogg.se. Jag använder den även på mina två hemsidor.

Jo jag tycker också det är lite konstigt, så jag vet inte riktigt vilken jag ska lita på..
har du lagt in koden som registrerar besökare rätt, på alla sidor? för i början så hade min på susnet jättelite besökare, då kom jag på att jag glömt lägga in den på alla udersidor 

#4 Hur menar du med undersidor? Jag har lagt till koden i en gadget där man kan lägga in kod.
Men det jag har gjort är att jag har tagit bort antalet besökare totalt eftersom jag inte ville ha det. Så det kanske är det som spökar?
Hmm, får prova att lägga in koden på nytt.
#5 på susnet är det en kod som räknar besökarna, dom andra koderna är bara om man vill visa hur många besökare man har.
Vet inte vad du har, men jag har blogg.se, där lägger man in koden på framsidan, inläggsidan, kategorisidan och arkivsidan. lägger man inte in koden på alla så räknas inte besök på dom sidorna.
Hmm använder Sitemeter och det funkar ganska bra i alla fall :)