Bloggande iFokus

Bloggande

Etiketttips-och-inspiration
Läst 876 ggr
jstrom
0

Har ni någon förebild?

Har ni någon favoritblogg som ni följer specifikt? Någon som ni kanske ser upp till eller som ni "vill va som" ?
Länka gärna den bloggen och vad ni gillar som den personen skriver om!

Själv följer jag Keela väldigt mycket, om ni vill kan ni ju läsa, hon har en jättebra blogg! Glad

Ilya
0

Åh vilken söt blogg hon hade, den ska jag spara :)

Svar på din fråga: Ja, jag har en förebild och det är min pappa. Han har dock ingen blogg tyvärr ;)

jstrom
0

Ahaa Cool

Jojaton
0

Hmm, okej förebild inom bloggvärlden, Blondinbella. Förebild som fotograf/bildredigerare Nevnarien och framförallt Angelina.

Johanna - Instagram

Em--ma
0

Jag tycker Dressyrmupparna's blogg är bra. framförallt inspererande, och lärorik! (:  Jag bloggar ju bara om hästar så den är min ''förbebild'' ;)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

jstrom
0

Ah men det är ju bra att ha en förebild inom det man själv är intresserad av, blir ju roligare o läsa då dessutom Flört

[YlvaP]
0

Tja jag har väl en som jag "ser upp" till. Har följt henne sen hennes avgiftning förra sommaren. Hon har varit med iFokus men jag har inte sett henne på jättelänge.

[Ebfotograf]
0

Den jag "ser upp" till i bloggvärlden och i fotovärlden är Michaela Dahlström som är jätte bra inom fotografering, jag läser hennes blogg dagligen

jstrom
0

#7 hennes brukar jag med läsa, hon har väldigt bra fototips och liknande :)

EmmaG
0

Tveklöst http://ladydahmer.blogg.se/ !!
Även om vi ´bloggar om helt olika saker så är jag så grymt impad av hennes funderingar och åsikter kring genus och barnuppfostran.

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Flamman1
0

Jag har inte riktigt någon förebild…

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

jstrom
0

#9 Ja det behöver ju inte va samma saker man skriver om, man kan ju tycka om det ändå! Skrattande