Hjälp med kategorierna önskas
Skulle vara jätteglad om någon vill förklara för mig vad som blir fel när jag fixar kategorier och underkategorier på min blogg. Som ni ser står det först två kategorier med underkategorier. De tre nästkommande är egentligen en kategori och två underkategorier. Mellan de andra kategorierna och de här skiljer en kodgrej och det är . Den finns inte på de sista- Jag provade att lägga till den men då fick jag de andra kategorierna i sidomenyn också och alla inlägg försvann. Skulle verkligen uppskatta lite hjälp!
Glömde säga att alla länkar även markeras istället för endast kategorierna
jag försökte gå in på bloggen, m en jag tror inte den funkar alls som den ska för mig… jag får bara upp en bild och två länkar. håller man muspekaren över "foto" så kommer inläggen fram, men dom ligger långt ner till vänster. Och tar jag bort muspekaren försvinner dom igen.
Jag förstod inte riktigt heller vad det var du menade?
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
jahaaa menar du dropdown menyn? ursäkta att jag är så förvirrad
jag tänkte på nåt annat
Japp, jag tänkte på dropdown-menyn. Men jag vill ha kvar senaste inlägg och arkivet men inte kategorierna på sidan. Någon som vet hur man fixar det?
Konstigt att det vart dropdown på dom(?) Men du tar bort:
I kodmallarna. Men ett tips är att spara allt först om något skulle bli tokigt ;)
Tack :)
va bra det blev! :)