Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 1211 ggr
[YlvaP]
0

Angående Bloggsvar

Är det fler än jag som har det knasigt med Bloggsvar? Antingen står det Oj det är fel eller så kommer det reklam. Vad är vitsen med att ha bloggsvar om det inte funkar? har varit så hur länge som helst.

Flamman1
0

För mig funkar det:O

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

[YlvaP]
0

Märkligt. Ser du min på min blogg?

MoaW
0

#2 jag ser din

fast det blir så för mig med, fast bara på min egen. Ibland blir det bara en tom ruta. Fast det har nog aldrig blivit så när jag kollat någon annans, inte som jag tänkt på iaf.

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

[YlvaP]
0

jag ser felet på andras bloggar med och inte bara min. Därför trodde jag att det var så för alla. Tungan ute

Ilya
0

#2 Jag ser också din.

För mig har det inte krånglat än så länge.

[YlvaP]
0

Kanske inte gillar att jag har mitt ip-nummer i Finland?

Flamman1
0

#2 Ja, jag ser din med;)

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

[YlvaP]
0

Hur märkligt som helst. Tänkte gå in på deras hemsida men får bara error page där med. Det måste ha något med att jag har ip-adress i Finland. Eller så har jag blivit bannad. Tungan ute

LillaBenice
0

jag akn inte se din:(

[YlvaP]
0

Jag tog bort den. Därför kan du inte se. ;)

LillaBenice
0

jaha haha;))

men varför i ela världen tog du bort den? var det för att folk inte kunde se den?

MajaL
0

Min funkar superbra. =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[YlvaP]
0

Jag tog bort den för jag störde mig på den plus att jag inte kommer in på Bloggsvars hemsida. Kan således inte kolla om någon skrivit någon fråga till mig.

[YlvaP]
0

Haha. Nu kommer jag in på Bloggsvar. Sitter vid en annan dator om det kan vara det. Nu finns min ruta på bloggen igen.

thesesentences
0

Bloggsvar har inte fungerat för mig på flera dagar, får upp

"Oj, ett fel inträffade :(
Testa att gå tillbaka."

[YlvaP]
0

Men den sidan får jag upp hela tiden. Funkade på min laptop nyss men nu är jag tillbaka på stora datorn och funkar inte alls.