Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggtjänster-och-sidor
Läst 1608 ggr
[YlvaP]
0

Kontrollord

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det fler än jag som får dessa ordkontroller på blogg.se? Det kommer varje dag och på varje blogg som jag vill kommentera. Det är störande jobbigt även om syftet är bra.

Mejlade till blogg.se och till svar får jag bara att man inte skall drabbas av dessa om man är in loggad vilket jag är.

Kommer härmed att inte kommentera bloggar som finns på blogg.se. Ser inte alltid vad det står nämligen och det tar så lång tid att skriva dessa ord flera gånger om.

Funderar dessutom på att lämna blogg.se för att mina Läsare skall slippa dessa kontrollord om dom vill kommentera.

MoaW
0

va konstigt, jag har aldrig fått upp såna… och jag hoppas att dom som kommenterar hos mig inte får upp såna heller.. Obestämd

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

[YlvaP]
0

Fick inte heller såna förut. Nån ibland bara. Men nu har det varit så i över en vecka för mig.

MoaW
0

vad irriterande Rynkar på näsan

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

[YlvaP]
0

Jupps!

[Malin]
0

Ja, det där har gått i omgångar hos mig men har aldrig upplevt det som så jobbigt att jag skulle byta från blogg.se eller sluta kommentera deras bloggar..

[YlvaP]
0

Konstigt. Idag har jag inte fått upp denna ordkontroll. Kanske för att jag skrev några inlägg i morse som gjorde att datorn kände att jag var inloggad?

[Malin]
0

Devote har för övrigt börjat med såna ord också om man inte är inloggad!

[YlvaP]
0

#7 Det visste jag inte.

Ilya
0

#7 Fast devote har lättare och kortare kontrollord och dessutom i samma veva som själva kommentaren, med tanke på att blogg.se's kontrollfönster ploppar upp när man skrivit klart vilket jag finner väldigt irriterande.

[YlvaP]
0

Ja verkligen. Oftast så klickar jag ner sidan då jag trott att det var klart. Går oftast till en annan medan den "laddar".

[Moollan]
0

Skumt?! Jag får aldrig sådant?

[YlvaP]
0

Det är nog bara blogg.se som inte gillar mig. Hahha Tungan ute