gratis bloggdesign ?
någon som gör gratis bloggdesigner ? :) tröttnat på min enkla tråkiga design och skulle vilja ha en ganska så personlig men har inte photoshop eller något sådant föt att kunna fixa de så undrar som sagt ifall någon kan hjälpa mig ? :)
finns fina gratisdesigner på Bloggdesign.nu
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Man behöver bara photoshop för headern (och inte ens för det om man inte vill), så du kan ju prova göra en själv :) Det finns säkert någon som kan hjälpa dig med headern (jag kan om du vill)
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

snällt ,, vad kan du göra för headers ? :)
#3 tjaaa det beror väl på va du vill ha :) Jag har en enkel på min blogg, men kan väl göra lite mer avancerad också.

njaa kanske en header som passar in i bakgrunden alltså om man tex har en header med rosamönstrad bakgrund eller något de bara ett exempel och så ska den bakgrunden på headern passa in i bakgrunden på själva bloggen ? :)
vet inte riktigt hur jag skulle vilja ha headern men kanske något i stil med som denna (hittade den bara på google slumpvist) . :)
jo men det skulle jagabsolut kunna ordna :)

vad snällt när skulle du kunna börja på den isåfall ? :) du behöver ju inte det direkt så klart . men det här med bilder hur ska jag skicka dom till dig ?
Du kan mejla bilder till mwfoto@hotmail.com, skriv hur bred den ska vara /alltså bredden på din blogg) och vilken bakgrundsfärg du vill ha :) Så kan jag börja imorgon

okej tack :) men gör du headern ungefär som den jag visade ? ^^ med rosetten också ? fast inte samma färg jag skriver färgen i mejlet men du förstår vad jag menar .
nja jag kan nog inte göra en sån rosett tyvärr…

okej är det jobbigt att fixa en sådan ? strunt i den isåfall så mejlar jag dig imorgon måste gå nu :)