Någon duktig på design?
Hejsan! Skapade nyss min första blogg. Den heter www.apholice.blogg.se . Jag vet att man också kan maila bloggdesigners men kör en egen tråd också då jag antar det är OK, då fler har gjort det.
Det ska bli en foto och vardagsblogg, så de skulle kunna stå. Vill antingen ha rockigt stuk med kanske svart /rött eller vitt, annars kör du på vitt och vad du tycker.
Lägger upp lite bilder som kan få vara med!
Tack på förhand.
gå in på bloggdesign.nu , registera dej gratis och ladda hem gratisdesigner annars ;) Har jag gjort sedan ändrat header osv själv :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Välj och vraka på bilder nu! :D
Frida: Tack för tipset,men är just mig själv jag vill ha på headern :)
#4 Jo men du kan ju ta en fin design därifrån och sedan hitta någon som vill göra en fin header ;)
Hur stor ska headern vara?
Förlåt men förstår ingenting. Somsagt, började med blogg för en halvtimme sedan!
Kan ingenting om mått men för blogg.se om det hjälper..? Gillar stora headrar iallafall. Vore evigt tacksam för en design!
Oki. Storleken på headern beror på vilken mall man väljer, alltså design :)
Men din var jätte fin . Tror du att du får tid över att hjälpa mig att göra en med en av mina bilder? 
tack så mkt :) hur vill du ha din blogg /design? :) och din header? Min design är en gratisdesign men sedan har h´jag ändrat färg, header osv :D
Hm, ingen aning du, då jag inte har något att välja mellan ? :D
Tycker din header är fin , lite större skulle min kunna vara. Hel vit design skulle bli bra. Tusen tack om du hjälper mig.
Förresten så har jag också kaniner. Söta dina var! :)
Tack! :D
Kan du testa göra en ? :) Bara att göra lite fritt. Posta eller pm:a sen!
Ja kan jag göra ;)