Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettmedlemmarnas-bloggar
Läst 1576 ggr
Ilya
0

NY BLOGG!

Jag ville bara tala om att jag idag har gjort en ny blogg som jag väldigt gärna vill att ni tittar in!

Littleyellow är den nya.
Vanye är den gamla.

Vilken blogg gillar ni bäst om ni fick välja?
Ärlighet uppskattas!

[YlvaP]
0

Ärlighet. Jag tycker att båda är likadana. Tungan ute

Ilya
0

Hur menar du? Du får gärna förklara lite mer.

[YlvaP]
0

Båda är vita och lika breda men bara en olik header.

Ilya
0

Tror ingen hade gjort två precis likadana bloggar.. eller? Flört

Skrivstilen, bannern, väntra sidan, bilderna, ja mycket är annorlunda om man bara tittar.

soetisen
0

Jag gillar den nya bloggen bäst. Eftersom inläggen är mer centrerade där, vilket gör det skönare att läsa. Gillar även att headern är mindre. Och så gillar jag att det inte är reklam på båda sidorna som på den gamla :)

- Medarbetare på studier.ifokus

[YlvaP]
0

Ja om du menar så. ;)

Ilya
0

#5 Tack så mycket för din kritik! Skrattande

[YlvaP]
0

Det där med reklamen så tänkte jag att det var något som Devote hade fixat så det tog jag inte upp men den nya är bättre med reklam på ena sidan och det andra på den andra sidan.

RosaKiwi
0

Jag gillar den nya bättere =) Tyckte att det var kul att du beskrev vf bloggen heter som den heter.

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

Ilya
0

#9 Jättetack för dina tankar! Glad

Ilya
0

Har ändrat lite till på den nya.

Fler som har några åsikter?

LosGinos
0

Tycker fortfarande dom ser väldigt lika ut. Enbart headern som är skillnaden. Plus /little y som är utbytt, annars väldigt lika.

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Moa-16
0

Tycker oxå dom är ganska lika. Har du bytt pga designen?

Ilya
0

Förstår inte riktigt er som tycker att dem är likadana, det är så mycket som är annorlunda. Om man bara tittar så ser ni.

#13 Nej, jag bytte för att jag kände för en nystart :)

Moa-16
0

Du skrev ju "Ärlighet uppskattas" Du kan du ju inte bli sur om man skriver vad man tycker..

Men klart det är lite annorlunda. Men inte så stor skillnad. Skulle kunna vara samma blogg, om du förstår hur jag menar.

Ilya
0

Moa: Ja, klart att folk ska vara ärliga! Är inte det jag syftar på. Det jag menar är att jag inte kan förstå dem som säger att dem ser likadana ut, då måste man nog skaffa glasögon tror jag Cool

Sur? Skulle jag vara sur? Haha, där har du nog uppfattat det lite tokigt! Jag är absolut inte sur Glad

Ja, jag förstår om du tycker att det skulle kunna vara samma blogg eftersom det är samma bloggplattform jag skapat den nya på. Flört

LosGinos
0

Tycker dock att det ser likadant ut design messigt också.. Obestämd

[YlvaP]
0

INte jag som är lika vilsen i denna fråga ser jag. Flört

Moa-16
0

#16 Men jag skrev vad jag tyckte. Att dom ser lika ut. Det är väl en åsikt? Sen om du inte tycker det så gör du ju inte det. Men jag & fler verkar göra det. Så då får du väl acceptera att en del tycker att dom ser just lika ut? Men vad gör det lixom?

Ilya
0

Vart har jag sagt att dem inte får tycka det, Moa? Ingenstans, såvida jag inte inbillar mig. :)

Det enda jag har sagt är att jag inte kan förstå det då bannern är annorlunda, skrivstilen är annorlunda, rubrikerna är annorlunda, vänstra spalten är annorlunda etc. Jag stryker under det så folk kan se! :)

Så, där sätter vi stopp för den diskussionen tycker jag!

[Ebfotograf]
0

Jag tycker att båda bloggarna ser bra ut, dock så är dom ganska "tråkiga" så att säga. Behövs lite mer färg tycker jag :)

Moa-16
0

#20 Du säger ju att de som tycker att designerna ser lika ut ska skaffa glasögon? För att du inte håller med om det? Men om man inte tyckte det skulle man väl inte säga det..

Ilya
0

#21 Tack för din kritik! Glad

#22 Nej, för att det inte ÄR så. Se vad jag skrev i #20, se, läs, läs rätt.

Moa-16
0

#23 Vadå inte är så? Tycker jag dom är lika så tycker jag väl det >.<

LosGinos
0

#24. Word.

[Malin]
0

Båda bloggarnas grundstomme ser ju i princip likadana ut. Det som är ändrat är ganska små förändringar!

Gillar bloggen i vilket fall..

Ilya
0

#26 Tack! Glad

[Moollan]
0

Gillar bloggen o läser den dagligen som du vet Bells, om det är något jag tycker bör ändras på så är de att sätta en liten färgklick på sidan också :)
Dock gillar ju vissa svart/vitt, även jag emellanåt så det är egentligen ingen Big Deal, men om man nu ska komma på något :)

Ilya
0

#28 Tack malin :) uppskattar konstruktiv kritik! Man vill ju ha sin blogg fin så andra lockas till den.

Just nu kommer jag dock behålla den svartvit till designen, men det kommer som sagt vara mycket bilder och mycket färg i dem. Sen när jag tröttnat på den svartvita designen kommer jag med all säkerhet sätta en liten färgklick i det hela ;)

[YlvaP]
0

Ja man är i olika stadiet här i livet.

[Moollan]
0

#29 Ja jag tänkte på det när jag läste den innan idag, när jag såg bilderna från grönan, sålänge där e stora färgglada bilder så är de egentligen ingenting man störs av sådär direkt.