Vilken bloggtjänst?
var ska ma börja om man e en "first timer" om bloggandet?
på vilken sida?
ska/kan man ändra på den efterhand o sånt?
(ändrade din rubrik så man lättare förstår vad den handlar om / Ilya)

okeey,tack tack
tycker blogg.se är bäst :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
blogg.se
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Jag tycker blogspot är bäst för den är lätt, enkel att göra fina designer på och man behöver inte kunna så mycket om html för att det ska se bra ut. Man lär sig snabbt hur allt fungerar där.
- Medarbetare på studier.ifokus
tycker blogg.se :)
Blogger (blogspot) är den enklaste att börja med och det var med det jag började men när jag började blogga 2006. Men när man kan designa och koda tex så är blogg.se den bästa anser jag.
Devote tycker inte jag är lätt och jag har svårt att hitta på dom olika ställerna och den är rörig men den är en enkel tjänst som man inte behöver koda och sånt.
blogg.se =)
medarbetare på allergier.ifokus .
jag valde blogg.se, vet inte om det är den bästa men jag tyckte den kändes bra :)
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Blogg.se är verkligen inte att rekommendera OM du inte är duktig på koder (eftersom du skrev att du är nybörjare antar jag att du även är nybörjare på bloggdesign såsom koder och dylikt?).
För på blogg.se måste man nämligen vara kodkunnig, annars får man ta en gratismall och det är nog inte fullt lika kul.
#10 Hur ska man bli duktig på koder om man inte tränar;) ? Jag började på blogg.se, använde olika gratismallar jag hittade på internet först, sen började jag läsa på lite inne på designadinblogg.se och 1 månad senare hade jag gjort en helt egen design som jag var nöjd med. Man lär ju inte utvecklas särskilt mycket inom design på devote tex. Sen ifall du skiter i att lära dig och bara vill ha en fin design så kanske inte blogg.se är nåt för dig.
#11 Alla är olika och jag informerar bara TS hur det ligger till. :)
#12 Jag förstod det :P