Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettmedlemmarnas-bloggar
Läst 756 ggr
Ida-M
0

Min blogg!

Här kommer länken till min nystartade blogg - http://idaamm.blogg.se/. Jag kommer framförallt skriva om: fotografering, vardag, naglar, mode/kläder/ytligt, djur, shopping m.m Kika gärna in och följ bloggen! :)

Ilya
0

Härlig blogg. Välkommen in i bloggvärlden! Flört

Ida-M
0

#1 Tackar! Det är väldigt roligt och blogga faktiskt, förutom när man känner sig "tvungen till att göra det".Ni får gärna ge kritik ang. designen m.m :) dock är den inte helt färdig än..

Ilya
0

#2 Ja jag förstår känslan av att "nu MÅSTE jag blogga", då blir det för någon annan än för sig själv och det är inte alltid lika kul.

Lite kritik.. jag skulle gärna se att bilderna i inläggen är större. Men det är som sagt en smaksak. :)

Ida-M
0

#3 Okej, kan testa att förstora de och se hur det blir ^^ men det får ju inte bli för mycket heller..

[YlvaP]
0

Fin blogg. Häftig nagellack.

Ida-M
0

#3 Det ser faktiskt bättre ut, tack för tipset!

#5 Tack, ja det verkar häftigt :)

[Ebfotograf]
0

Fin blogg, stilren och lättnavigerad :)

Ida-M
0

#7 Tack så mycket.

Lite OT kanske men jag kikade in på din hemsida och såg att du fotat på agilityn som var för några helger sedan? (På Kungsbacka brukshundklubb) Jag var också där och fotade xD undra om det var dig jag såg gå runt där..

[Ebfotograf]
0

#8 - Jag var där och gick runt och fotade väldigt mycket. Så det kanske var mig som du såg ;)

Ida-M
0

#9 PM:ar dig så att jag inte förstör min tråd.