Vad tycker ni om min blogg?
Vad tycker du om min blogg? Vill ha både positiv och negativ kritik. Vad tycker ni om inläggen, designen, headern, vad kan jag förbättra enligt er? Tycker ni min blogg är rolig, tråkig, skriv vad som helst :)
Min design känns lite tråkig enligt mig, men eftersom jag inte är så bra på att koda och sånt så fick det bli lite enkelt. Blir nog att jag gör om/byter ut bilderna i headern nångång, men tills vidare så duger den. Eller vad tycker ni om den?
- Medarbetare på studier.ifokus
Bannern tycker jag du kan förbättra, bilderna är lite dåligt ihopklippta och sen tycker jag nog att det är lite för många bilder för att vara snyggt.
Bakrunden som är grå är just inget annat än det - grå (och med det tråkig).
Positivt är att du har mycket bilder, och fina dessutom!
Håller med #1 om den gråa bakgrunden! Det hade nog vart roligar med en annan färg eller om du har något mönster i den du har nu istället.
I övrigt gillar jag den :D

#1 När jag gjorde headern valde jag mellan att lägga bilderna jämna vid varandra eller som jag gjorde nu. Men det kanske bara ser fult ut istället för medvetet? Mindre bilder ska jag tänka på till nästa gång :)
#1 och #2 Det kanske ser bättre ut med den här bakgrunden? :)
Jag tycker bilderna i headern är tuffa!
Japp, den nya bakgrunden blev mycket snyggare! :D
Tycker det är en enkel, men fin blogg! :)
Jag gillar headern men bilderna lite oregelbunder placerade.
Snyygt med den nya bakgrunden.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#3 Mycket bättre :)
Jag håller nog med #6, det är kanske inte för många bilder ändå, men att dom är oregelbundet placerade som stör ögat.
#8 Hållet helt med!
Ja bakgrunden blev mycket bättre. :D Headern har för många bilder tycker jag. Enkelt är bäst. :P

Tack så mycket alla :)
Blir nog att jag ändrar headern lite när jag har tid nån dag :)