Vilken "blogg domän"
Undrar vilken "blogg domän" (vet inte vad de kallas) ni gillar bäst? Jag har inte förstått mig på vissa av dem och har hindrats av de… Vill ha någon så man kan enkelt sätta in egna heders osv…
MVH
Sanna
Vad menar du med domän? Är det bloggtjänst du syftar på? 
Jag antar att du menar bloggportal eller bloggtjänst, tex blogg.se eller Wordpress? Om man inte är så duktig på att koda skulle jag nog rekommendera Wordpress. Dock behöver man inte ha just Wordpress utan det finns andra portaler som använder sig av deras verktyg, tex. Veckorevyns bloggar.
Är det bloggtjänst/bloggportal du syftar på, så rekommenderar jag devote.se.
Jag kan ingenting om koder och sånt, och har ändå lyckats få ihop det till en (för mig) fin blogg som jag är nöjd med.
#2 ja de är det jag syftar på :) Jag är inte världsbäst på att koda men gillar att designa själv 
Vad har du provat tidigare?
#5 de kommer jag knappt ihåg, de är så länge sen.. vet bara att jag inte gillade blogspot eller vad de heter
#6 Ah, det är du inte ensam om ;)
#7 den verkade hel konstig, fattade inte ett skit av den! Ska testa de ni gav förslag på :) Har ni någon blogg att visa upp som är gjort via dem?
www.soclog.se tycker jag är jättebra och lätt att fixa design på!
// Caroline www.fiiisken.soclog.se
Tack så jätte mycket, ska testa och kolla vilken som jag förstår mig på bäst! svårt när alla hade likvärdigt snygga bloggar ;)

devote.se tycker jag
Jag gillar verkligen myshowroom. :)
Jag använder själv blogg.se och är riktigt nöjd :).
använder blogg.se gillar den men det hade inte skadat om det hade funnits en "svara på kommentaren" knapp :)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Tyckrer de är svårt att fixa egen design på blogg.se
Devote är en jätte bra och även enkel sida:D

Jag använder mig av blogg.se och är riktigt nöjd :)
Säger som #19.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Jag har mejlat med blogg.se och kollat om de kan göra så man kan tidsinställa inlägg och det kommer :)
För er som är intresserad ;)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
#17 och #18 Jag håller med :)
Blogg.se är den enklaste enligt mig.

Angående blogspot så tycker jag att det är jättelätt att fixa! Jag antar att det var ganska längesen du provade det, för nu har de gjort om det så att det ska bli lättare att få det precis som man vill. Jag är inte alls bra på att koda, och om jag gör det hittar jag allt på typ google. XD
Jag har alltid använt mig av blogg.se , den bloggtjänsten gillar jag starkt då man kan göra i princip hur som hellst med att bygga upp sin design, men den är inte heller den lättaste sajten så rekomenderar inte den om du söker nån som är enkel & lägga in headers m.m. då det är mycket kodning man ska kunna med.
Sen vet jag inte hur andra bloggtjänster är då jag inte testat så många andra…

Jag gillar blogspot jag med, det är lätt att fixa en snygg design på plus att det är väldigt lätt att lägga in en header.
Som någon annan sa så har de gjort det lättare med att fixa designen nu.
- Medarbetare på studier.ifokus