Tjäna pengar på din blogg!
Tänkte bara tipsa om en sida där du hur enkelt som helst tjänar pengar på din blogg!
Har själv tjänat pengar på den här sidan, man väljer själv när man vill få pengarna utbetalda.
Det är såklart helt gratis, och jätteenkelt!
Rekomenderar verkligen den här sidan (frossle.com) 
Lycka till!
Låter nästan för bra för att vara sant.
Hur har du gått tillväga för att lyckas tjäna pengar på din blogg (har du bara fyllt i detdär formuläret på "tjäna pengar" kategorin, elr hur har du gjort)?
Och hur mycket pengar har det rört sig om? *nyfiken*
Du blir ju medlem på den sidan, först får du 50 kr som bonus av frossle.com, sedan är det bara att börja lägga ut annonser på bloggen, du får betalt när folk trycker på dina annonser, samt blir medlem eller köper något från den sidan :)
Jag tjänade ihop ca 700 kr, då fick jag ca 400 kr av dom eftersom dom drar av en viss summa för att täcka arbetsgivaravgifter osv.
Tycker verkligen att du ska prova det, man får ju liksom betalt för att göra något man tycker är kul, blogga! 
Okey! Haha du får ursäkta mina dumma frågor, kan inget om sånt ;)
Vad är det för annonser man annonserar ut (kan du inte visa nåt exempel från din blogg)?
Om du går in på min blogg, här, så ser du på sidan att det är en massa annonser, man väljer själv vilka annonser man vill lägga ut, och man tjänar olika mycket på dem 
Nu har jag gjort det. Ett himla pusslande men det blev nog bra. :d
Ja, det är lite svårt att få till det bra i början, men om man går in på www.designadinblogg.se så finns det massor av tips hur du fixar reklamen på bästa och lättaste sätt! 
Åh gud vad najs alltså! :O :D
Jag får, men har ingen blogg.. kan man ha det på sin hemsida? :) jag har för kaninuppfödningen, så undrar om man kan ha det på hemsidor också? :)
Och så undrar jag lite hur man gör x)
Jo du kan ha på din hemsida. :D Hur najs som helst.

Synd att man måste vara över 18år:( som vanligt på såna sidor.
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
#8 okej :) såg det nyss, pappa och jag ska läsa igenom lite noggrannare bara.. :)
#9 över 18 eller föräldrars tillstånd ;)

Haha vad bra:)
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
Putt!