Förslag...?
Hej!
Jag vill verkligen blogg och har gjort det med men det är bara det att jag aldrig riktigt vet vad jag ska skriva eller något sånt… Tycker att vad jag än kommer på så är det redan flera som skriver om det och då att det inte är någon idé. Jag har även haft väldigt få Läsare ca2-3 st dag så man har tröttnat så också.
Men det är det att jag vill blogga några förslag.
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

#1 Jag försöker skriva om min vardag och vad som händer. Men det känns som om ingen tycker det är intressant jag menar vem vill veta vad jag gör om dagarna? Så jag har försökt komma på något annat att skriva om men vet inte vad, för jag har inget som jag kan så mycket om så jag skulle kunna skriva om det.:(
Jag vet inte hur jag ska gör om jag ska sluta med bloggande eller inte.
Många gillar ju att läsa om vardagliga saker?

Kanske det men… Men jag kan inte tänka mig att någon vill läsa om min vardag det händer ju inget som kan vara kul sådär så jag skulle vilja läsa om det iaf för mig:(
Ja, det är ganska svårt att hjälpa dig då, tyvärr.

+ att jag har stavningsproblem och när jag har bloggat har jag fått så sjukt mycket kritik att jag ska stava bättre.

Jag förstår det:(.
Det blir nog så att jag slutar blogga tyvärr eller ja, inte börjar igen.

Om ni vill kan ni kola min senaste blogg jag har haft. Så kanske det blir lättare att ge tips;) http://DailyLifeOfStina.blogg.se

#10 Jag skulle nog försöka uppdatera oftare om jag var du, försök göra det var och varannan dag. Sen att lägga in mycket bilder.
Vad gillar du att läsa om på andra bloggar? Att skriva om det du själv gillar att läsa om är en bra idé :)
- Medarbetare på studier.ifokus

En fråga till om ni orkar:)
Om ni kolar på min blogg skulle ni vilja läsa den om jag fortsatte eller tycker ni den är dålig?
Men tänk då inte på att det är mellanrum för det är att jag inte har haft tid att skriva sen inte orkat.
Vill gärna ha din åsikt:)
#13 Jag gillar bloggar som uppdateras ofta med mycket bilder, gärna av lite bättre kvalité än mobil.
Vad skulle krävas av dig som läsare för att du ska bevaka en blogg? Försök ställ dig den frågan och gör sedan efter vad du själv vill se på en blogg :)

#14 Tack för förslaget det är det jag har tänkt på :)
#15 Lycka till nu :)

#17 Tack, så du tycker jag ska forstäta?
#18 Klart du ska! :)

#19 tror nog jag ska göra det också.