Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettmedlemmarnas-bloggar
Läst 1006 ggr
lifestylebyemma
0

Min blogg

Ni får gärna ge kritik om ni har lust. Jag fixar jämt och ständigt med den så… Vi får se hur den ser ut i slutändan. Har bara en tillfällig header nu. Här har ni den Gladwww.lifestylebyemma.blogg.se

Ilya
0

Tycker att det är en jättehärlig blogg du har - ljus & fina färger.

Blev förvånad när jag såg att ni varit på Kneippbyn i sommar. Jag kom hem därifrån i söndags (var på sommar & vattenlandet på fredagen) kanske var vi där samtidigt? ;)

lifestylebyemma
0

Haha, ja.. Tack! Det var nämligen ljust jag ville ha det :)

Vi var på Kneippbyn i Måndags.. Jättehärligt! Men är du på Gotland nu då? :D Jag bor i Visby så vi gör ofta små utflykter.

Ilya
0

#2 Jahaa! Haha, vad mysigt att bo på Gotland. Skrattande Jag var där för första gången den 8 juli till den 11 juli (är från Sthlm). Så enormt vackert! Vi bodde i en liten stuga i Kneippbyn, var på vatten & sommarlandet en dag och i Visby och shoppade en annan dag. Var superskoj! Vill tillbaka dit, var verkligen supermysigt! Skrattande

lifestylebyemma
0

#3 Japp, min mamma bor i Visby så åker till henne varannan helg och bor annars hos min pappa på Värmdö. Men det är verkligen så underbart fint på Gotland. Jag rekomenderar verkligen Holmhällar som ligger allra längst ner :D Tycker alla borde åka till Gotland någon gång. Annars missar man verkligen ett minne för livet.

[Malin]
0

Jag tycker bloggen var kanonfin!
Det ser snyggt och stilrent ut och bilderna är fina :D

lifestylebyemma
0

#5 - Tack Nilma! :D