Bloggar ni mindre i sommar?
Jag vet att många bloggar mindre i sommar då det är så mycket annat man vill hinna med och bloggen inte prioriteras.
För min del spelar det ingen roll om det är sommar, jag bloggar lika mycket ändå. Jag spenderar nästan lika mycket tid vid datorn som jag gör annars också!
Hur är det med er? Bloggar ni mindre för att det är sommar?
Samma här. Spenderar lika mycket tid vid datorn som innan men bloggandet är upp och ner oavsett väder. Vet liksom inte vad jag skall skriva om.
Jag bloggar lite mindre på sommaren.
Sommaren är en speciell årstid och där finns det så mycket annat som jag prioriterar före datorn.
Sol, bad, resor, utflykter, träffa nya & gamla människor etc - sådant som oftast bara kan göras på sommaren.
Sommaren väcker liv i mig på något sätt, det är då man träffar nya vänner, träffar gamla bekanta etc.
Då tycker jag att det är tråkigt att sitta framför datorn i timmar.
Datorn finns ju kvar även efteråt ;)
Jag bloggar helt klart mindre nu! Regniga dagar (har ju hittils inte varit en enda) så blir det säkert bättre uppdatering.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Ja, även om jag verkligen har något att blogga om så har jag inte tid. Det blir stranden pga. värmen! Kan knappt äns vara inne. Haha :)
#5 Men varför sluta? Din blogg är ju superhärlig :D
#7 Tycker du det? Ja, men du kan ju dra ner på bloggandet och slänga in ett inlägg när du har tid då?