Ååhåå, grattis! Vad mysigt :)
Grattis. :D
Tack snälla! 
Grattis!
Tack så mycket!!
#5 Det beror på vad man jämför med
vet flera som förlovat sig vid 3 månader tms, 4 mån, 5 mån etc. Vi gjorde det några dagar innan vår 1 årsdag, på den dagen vi träffades (vi blev tillsammans en knapp vecka efteråt).
Varför vänta när allt känns rätt och vi känner varann som om vi känt varann hela livet, som om vi två vore en? Det brukar ju kännas så när man hittat den rätta. Vi kände redan första/andra månaden tillsammans att vi ville förlova oss, men ville vänta till årsdagen för att inte ta det på tok "för tidigt" så nu var det dags 
Sen tycker jag inte att det finns något "för tidigt" när det gäller förlovning, faktiskt. Känns allt rätt och man vill det till hundra, så ska man köra på tycker jag. Finns ingen regelbok, finns inget rätt elr fel när det gäller känslor och förlovning 
Vi eller jag var tidigt. Jag friade efter bara några månader och som du säger så varför vänta när det känns så rätt. :D
#8 Ja precis, och därmed sagt att det inte finns något som är "förtidigt"
hehe.
Grattis! :)
Tack Melllie! :D
Vad står det i ringarna om man får vara nyfiken å fråga?
Grattis!
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
#13 Om du kollar min blogg så står det där ;) Själva texten i bilden jag lagt upp "Isabella *hjärta* Mattias 5/7-10" är vad som står i ringarna. I min ring står det dock Mattias namn först, och tvärtom i hans. :)
Tack Juicy!